kayhan.ir

کد خبر: ۹۹۴۳۲
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶

کشف 4 تن و 276 کیلوگرم موادمخدر در سیستان و بلوچستان و هرمزگان

ماموران نیروی انتظامی در چند عملیات جداگانه در سیستان و بلوچستان و هرمزگان 4 تن و 276 کیلوگرم موادمخدر کشف کردند.



به گزارش خبرنگار کیهان از زاهدان، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان‌های مهرستان و سیب و سوران در سلسله عملیات‌های مبارزه با قاچاقچیان مسلح، یک باند که با استفاده از خودروهای کوهستانی قصد جابه‌جایی موادمخدر در منطقه را داشتند، شناسایی کردند. سرتیپ حسین رحیمی افزود یگان‌های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان و در درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری 2 نفر از قاچاقچیان، توقیف چهار دستگاه خودرو پژو 405 و کشف 687 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند. وی به عملیات دیگر ماموران اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی سراوان یک باند قاچاقچیان مسلح را که در ارتفاعات این شهرستان در حال تردد بودند، شناسایی کردند و به صورت مسلحانه با آنان درگیر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به دلیل ناتوانی در مقابله با آتش پرحجم پلیس متواری شدند و ماموران در پاکسازی منطقه 410 کیلو تریاک را کشف کردند. از سوی دیگر فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: 3 تن  و 176 کیلوگرم موادمخدر در 48 ساعت در شهرستان‌های بندرعباس و پارسیان از سوداگران مرگ کشف شد.به گزارش ایرنا از بندرعباس سرتیپ عزیزالله ملکی اظهار داشت: 31 نفر از قاچاقچیان در عملیات پلیس دستگیر و 2 نفر از آنان در درگیری مسلحانه زخمی شدند.
وی با اشاره به اینکه 11 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در این رابطه توقیف شد، ادامه داد: قاچاقچیان، موادمخد را از دریا به ساحل انتقال داده و قصد ارسال آنها به مرکز کشور را داشتند.