سجادی: با برگزاری یک دوره بازاریابی، مشکلات ورزش حل نمیشود
معاون پیشین ورزش حرفهای و قهرمانی وزارت ورزش درباره برگزاری اولین دوره بازاریابی بینالمللی کاربردی ورزش، گفت: با برگزاری یک دوره مشکلات ورزش حل نمیشود.
نصرالله سجادی در حاشیه اولین دوره بازاریابی بینالمللی کاربردی ورزش با اشاره به اینکه برگزاری چنین دورههایی از وظایف پژوهشگاه علوم ورزشی است، افزود: پژوهشگاه علوم ورزشی باید دورههای بیشتری را در زمینه بازاریابی ورزشی برای علاقهمندان این رشته برگزار کند تا به صورت کاربردی تاثیرگذار باشد. بدون شک برگزاری یک دوره مشکلات ورزش کشور را حل نمیکند.وی گفت: برگزاری چنین دورههایی به ویژه به شکل کاربردی در زمینه بازاریابی ورزشی سبب میشود تا شرکتکنندگان با تازههای علم بازاریابی آشنا شوند و گامهای موثری را در خصوص درآمدزایی بردارند. البته این امر بستگی به آن دارد که در چنین دورههایی چه چیزی عرضه شود و شرکتکنندگان چه برداشتی از آن داشته باشند.
سجادی در پایان خاطرنشان کرد: پژوهشگاه علوم ورزشی باید تلاش کند در آینده اینگونه همایشها را در خصوص بازاریابی ورزشی به صورت تخصصی دنبال کند تا برای شرکتکنندگان مثمرثمر واقع شود.