kayhan.ir

کد خبر: ۹۸۴۹۶
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳

اعتراض طلاب قاین به سخنان ساختارشکن استاندار خراسان جنوبی




قاین- خبرنگار کیهان:
جمعی از طلاب و روحانیون شهرستان قاین در اعتراض به سخنان ساختارشکن استاندار خراسان جنوبی در اجتماع جمعی از هنرمندان خراسان جنوبی در دفتر امام جمعه قاین تجمع کردند.
طلاب قاین خواستار پاسخ استاندار نسبت به اظهارات ساختارشکن خود به بهانه برگزاری جلسات شاد و چگونگی امکان برگزاری رقص مختلط زن و مرد در محافل جشن شدند.
آیت‌الله اصفهانی امام جمعه قاین در سخنانی خطاب به استاندار و در جمع روحانیون معترض گفت: امیدواریم صحبت‌های اخیر استاندار محترم نظر قلبی ایشان نباشد و نتوانسته باشند نظرشان را برسانند، اما به هر حال ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی که نظامی است مبتنی بر اسلام، خطوط قرمزی داریم که برای مردم اهمیت فراوان دارد و نسبت به این‌گونه اظهارات هیچگاه سکوت نکرده‌اند، چرا که عدول از این خطر قرمزها در هر صورت ضربه به نظام محسوب می‌شود و آلت دست دشمنان قرار می‌گیرد.
وی افزود: استاندار محترم باید دقت کنند که فرهنگ غنی مردم خراسان جنوبی و ایمان راسخشان قابل مقایسه با هیچ کجا نیست و نباید حرفی زده شود که مغایر با این فرهنگ و روحیه باشد و باعث تحریک احساسات پاک مردم و به طبع آن موجب ایجاد اختلافات شود و سوژه‌ای برای دشمنان را فراهم آورد.
امام جمعه قاین در ادامه گفت: مشکلات اصلی جامعه مسائل اقتصادی، بیکاری، اشتغال جوانان است و باید در راه حل این مشکلات اصلی قدم برداشت و طرح مسائل متفرقه به صلاح نیست و بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب باید مسئولان، تمام تلاش و هم و غمشان برای حل این مشکلات باشد که اگر این مشکلات حل شود، شادی واقعی به جامعه و چهره مردم برخواهد گشت.