kayhan.ir

کد خبر: ۹۸۳۰۹
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
محکومیت 40 هزار دلاری سرخپوشان و تکذیب فروش 250 میلیون تومانی بلیت پرسپولیس - الهلال

طاهری: مدیربرنامه ژوزه حاضر به گفت‌وگو هم نیست

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه هیچ توافقی با مانوئل ژوزه برای پرداخت شش میلیارد تومان نداشته است.



علی‌اکبر طاهری درباره مباحث مختلفی  پیرامون باشگاه پرسپولیس به صحبت پرداخت. او درباره ادعای سایت عربستانی مبنی بر فروش بلیت بازی پرسپولیس و الهلال به یک شیخ عمانی، اظهار کرد: این خبر از بیخ و بنیان کذب است. گزیده‌ای از صحبت‌های سرپرست باشگاه پرسپولیس را در ذیل می‌خوانید:
* اختلافی میان برانکو و آقای کی‌روش وجود ندارد. آن چیزی که مطرح است بیشتر به خاطر تفاوت نظرها است. یک مربی نظرش و نقد فنی‌‌اش را مطرح کرده و فکر نمی‌کنم به خاطر این مسائل اختلافی وجود داشته باشد. همان‌طور که گفتم اختلافی وجود نداشته است که بخواهد حل شود. بیشتر تفاوت نظرها بوده است. البته در این موضوع فدراسیون فوتبال و همین طور مسئولان مربوطه باید اظهار نظر دقیقی داشته باشند. از نظر ما که هیچ‌گونه اختلافی وجود ندارد. ما به عنوان باشگاه پرسپولیس حمایت خود را از تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران اعلام می‌کنیم و بر این باوریم الان هم که تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند به نوعی یک تیم‌ ‌ملی هستند، زیرا آنها هم نماینده ایران محسوب می‌شوند.
* من اطلاعی از خبری که در بعضی از نشریات منتشر شد مبنی بر این که فدراسیون فوتبال پاسپورت بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس را برای اخذ ویزای قطر دریافت نکرده است و این به این معنا است که ملی‌پوشان پرسپولیس به تیم‌ ‌ملی دعوت نمی‌شوند، ندارم و نمی‌توانم اظهار نظری در این مورد داشته باشم.
* باشگاه پرسپولیس با ژوزه بر سر پرداخت شش میلیارد تومان توافق نکرده است. ما هیچ توافقی با ژوزه نکرده‌ایم. اصلا بحث توافق مطرح نیست، زیرا وکیل او تا به امروز حاضر به گفت‌وگو درباره این موضوع نشده است. این شایعه صحت ندارد. پرونده مانوئل ژوزه در حال‌ بررسی است و ما هم تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا کمترین آسیب به باشگاه وارد شود.
* به تازگی هم با مشکلات بازیکنان سابق روبه‌رو هستیم. روز گذشته برای پرونده مارکو پرویچ رای صادر شد و به باشگاه آمد و ما محکوم به پرداخت 40 هزار دلار شدیم که اگر این پول را پرداخت نکنیم باشگاه متوجه محرومیت‌هایی خواهد شد. متاسفانه در حال‌ حاضر مشکلات مالی داریم و در پرداخت هزینه‌های جاری با مشکل مواجه هستیم، ولی تلاش می‌کنیم که این پول را پرداخت کنیم تا محرومیتی متوجه باشگاه نشود.
* ما فقط از سامانه هواداری درآمد داریم. متاسفانه سازمان صدا و سیما هیچ کمکی نمی‌کند. درآمدی هم تا به حال از تبلیغات محیطی نداشته‌ایم. از بلیت فروشی هم یک ریال به ما نمی‌دهند. با وجود این که آقای مهدی تاج بارها و بارها دستور موکد داده‌اند که بلیت فروشی به باشگاه واگذار شود، اما به خاطر قراردادی که با یک شرکت وجود دارد اجازه نمی‌دهند که خودمان بلیت‌فروشی کنیم و به همین خاطر ریالی به ما نمی‌رسد. باشگاه هم یک شرکت دولتی محسوب می‌شود، اما دولت هم کمکی به ما نمی‌کند. امیدوارم که مسئولان بالا دستی هر چه‌ زودتر به این مشکلات ما برسند و ما را کمک کنند.
* زمانی که قصد داشتیم قرارداد بازیکنان اوکراینی را فسخ کنیم یک فرایند را طی کردیم و با بررسی‌هایی که واحد حقوقی باشگاه انجام داد به طور کامل قرارداد این بازیکنان را فسخ کردیم تا آنها دیگر در آینده نتوانند شکایتی کنند. مطمئن باشید که این بازیکنان اوکراینی در آینده نمی‌توانند مشکلی برای باشگاه ایجاد کنند. ما قرارداد آنها را به صورت قانونی فسخ کرده‌ایم.
* دیروز یکی از رسانه‌های عربستانی خبری را منتشر کرد مبنی بر این که باشگاه پرسپولیس در قبال دریافت 250 میلیون تومان بلیت‌های دیدار تیمش برابر الهلال را به یک شیخ عمانی فروخته است. باید بگویم این خبر کذب است. ما چرا باید چنین کاری را کنیم؟ ما در عمان کارهای اجرایی فروش بلیت را به یک ایرانی دادیم تا بلیت‌ها را به ایرانیان مقیم این کشور بفروشد. آن فرد هم ایرانی است و ما هم قرار نیست که 250 میلیون تومان بگیریم.