kayhan.ir

کد خبر: ۹۶۶۵۲
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* ترامپ رئیس‌جمهور شیطان بزرگ بر اساس لیستی که دولت اوباما تهیه کرده بود ورود مسلمانان خاصی را به آمریکا ممنوع کرده است که در جنگ با تروریسم داعش هستند و به دنبال اسلام نابند ولی از وهابی‌های عربستانی تروریست‌پرور استقبال هم می‌کنند. ترامپ چه بی‌نقاب واقعیت آمریکا را آشکار کرد!
عشقی و 9363---025
* بعد از  اقدام کارتر برای تحریم مالی ایران مطلبی از امام نقل شد که فرمودند، خوش به حال باغبانی که روباه از او فرار کند. حال حکایت اقدام رئیس‌جمهور دیوانه جدید آمریکاست که از ورود ایرانی‌ها به آمریکا جلوگیری می‌کند!
4729---0917
* با اقدام ترامپ رئیس‌جمهور شیطان بزرگ طرفداران تعامل با آمریکا دیگر برای هدیه دادن قالیچه به آمریکائی‌ها هم باید التماس کنند!
احمد بازیاری - بندرعباس
* صنعت هسته‌ای کشور با محدود شدن غنی‌سازی و نیز بتن‌ریزی راکتور اراک به عقب رانده شد و از دستاوردهای آن محروم شدیم. در عوض چه حاصل شد؟ سؤالی که گویا نه رئیس‌جمهور و نه آقای ظریف تمایلی به جواب دادن به آن ندارند و دوست ندارند توضیح بدهند که چرا به‌رغم  اجرای تفسیرهای آمریکا از برجام تفسیرهای مورد علاقه خود از برجام را به مردم گفتند و آنها را سرگرم کردند.
2758---086 و 6172---021 و خوانساری
* آقای ظریف چطور شما تمایل ندارید از برجام زیاد گفته شود در حالی که 3 سال قبل مقام بالاتر شما آب خوردن مردم را نیز به برجام گره زد. حتی مدعی بودید که سایه جنگ را از سر کشور رفع کرده‌اید و یا این که دیوار تحریم‌ها  فرو خواهد ریخت و اقتصاد و معیشت مردم رونق خواهد گرفت و یا راه تعامل با دنیا گشوده خواهد شد و الفاظی مثل فتح‌الفتوح، آفتاب تابان و شوالیه و... گوش مردم را پر کرده بود.
1210---0910
* آقای روحانی چهار سال قبل توسعه صنعت گردشگری را از برنامه‌های اصلی دولت می‌دانستند. اکنون در روزهای پایانی عمر دولت یازدهم هنوز درصدد جذب گردشگر هستند اما ایشان فراموش کرده‌اند که قرار بود برجام راه ورود توریست به کشور را هموار کند و می‌گفتند سنگ‌اندازی و ایران‌هراسی در غرب مانع آن شده است و با برجام برطرف خواهد شد!
8857---0919
* معاون اول رئیس‌جمهور اظهار می‌دارد هشت و نیم میلیون دلار جذب سرمایه خارجی داشتیم ولی آقای صالحی اظهار می‌دارند جذب سرمایه‌های خارجی آن طوری که فکر می‌‌کردیم محقق نشد! بالاخره کدام یک از این اخبار ضد و نقیض را بپذیریم؟!
3623---0935
* باز شدن سفارت روباه پیر یک بی‌تدبیری محض بود و حالا انتظار مردم ایران از دولت انجام تدبیری عزتمندانه در پاسخ به مداخلات گستاخانه نخست‌وزیر بی‌حیای انگلیس است.
5684---026
* واقعا چگونه می‌شود فردی که اعضای خانواده‌اش حاضر به زندگی در ایران نیستند دارای پست و مقام شود و در مسائل مهم و سرنوشت‌ساز مردم تصمیم‌گیری کند!
0003---021
* با اینکه در تحریم هستیم بازار قاچاق کالا علی‌رغم مبارزه با آن تولید داخلی را کساد کرده است وای به روزی که تحریم‌ها برداشته و ورود کالاهای بنجل به کشور آزاد شود. دیگر با تولید داخلی باید به کلی خداحافظی کرد!
7345---0919
* حادثه تلخ پلاسکو و شهیدان آتش‌نشان موجب شد تا بسیاری از جوانان در شبکه‌های اجتماعی به آتش‌نشانان قول دهند که برای اعلام وفاداری و احترام به آتش‌نشان‌ها، امسال در چهارشنبه‌ سوری آتش‌بازی نکنند و از رفتاری که باعث به زحمت افتادن آتش‌نشان‌ها باشد دوری کنند. این حرکت پاک و مهربانانه جوانان و نوجوانان بسیار ستودنی است و از این ستون در روزنامه کیهان از تمامی آنان تشکر می‌کنم.
3758---021
* از شورای شهر و شهرداری تهران درخواست می‌شود بزرگراهی در دست ساخت به نام شهدای آتش‌نشان نامگذاری شود.
7977---0912
* در پی افزایش قیمت نان، نانوایان دلیل آن را کم شدن سهمیه آرد دولتی و خرید آزاد آرد، عنوان داشته‌اند. برای دولت بسیار متاسفم که حتی نان سفره مردم را هم گران کرده و آن وقت از تورم زیر 7 درصد سخن می‌گوید و ابراز خشنودی می‌کند!
6358---021
* به شب عید نزدیک می‌شویم و بازار هنوز رونق نگرفته است، به طوری که بنده در بازار شهرمان 3 روز است هنوز دشتی از مشتری نگرفته‌ام. کی قرار است آفتاب تابان دولت بر روی اقتصاد مرده بازار بیفتد؟
3750---017
* به عنوان یک هموطن فرهنگی و دلسوز به حال کشور و انقلاب عرض می‌کنم سند معروف به 2030 استقلال فرهنگی کشور را مورد هدف قرار داده است. مسئولان ما باید به‌هوش باشند و احساس مسئولیت کنند.
5593---0911
* از مسئولین استان مازندران خواهش می‌کنم این‌قدر باج به ترکمنستان ندهند و مشکل گاز مردم این استان را به کمک قرارگاه خاتم‌الانبیا حل کنند تا هر سال شاهد دبه این کشور و قطعی گاز و مشکلات مردم نباشیم.
حسین یزدانی گلوردی- نکاء مازندران
* یکی از بزرگ‌ترین مشکلات دولت فعلی این است که تنها تصمیمات خود را درست می‌داند و به کارشناسان اقتصادی و سیاسی نخبه‌ای که راهکار نشان می‌دهند متاسفانه با عینک رقیب می‌نگرد!
2909---0912
* از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود که موضوع موسسه مجاز کاسپین را در مجلس پیگیری نمایند. این موسسه به عنوان پنجمین موسسه مالی اعتباری از بانک مرکزی مجوز گرفته بود و من و بسیاری از هموطنان به خاطر همین مجوز در این موسسه سرمایه‌گذاری کردیم ولی حالا از دریافت اصل پول خود (نه سود) هم باز مانده‌ایم و بانک مرکزی هم اقدامی نمی‌کند.
5930---0912
* 40 سال به عنوان تولیدکننده کنتور آب داخلی فعالیت می‌کردم و برای پیشرفت در حوزه کاری از بانک ملت تسهیلاتی در جهت تولید دریافت کردم اما رکود و کسادی بازار موجب شد نتوانم اقساط را به موقع پرداخت کنم و سود بازپرداخت تسهیلات و حمایت نشدن از سوی دولت، باعث شد امروز کارخانه‌ای نماند و بنده هم به دلیل پرداخت بدهی‌ها مستأجر شده‌ام، شعار حمایتی که از تولیدکننده در دولت سر داده می‌شود پشتوانه عملی ندارد.
2070---021
* کارمند مرکز بهداشت ساری‌ام با حداقل حقوق که به خاطر گرفتن وام و پس از کسر اقساط به واسطه ازدواج دخترم، دریافتی ماهانه‌ام فقط پنجاه هزار تومان است! 25 سال هم سابقه‌کار دارم. آن پول‌ها چگونه از حلقوم نجومی‌بگیرها پایین رفت؟
حبیبی
* در این وضعیت گرانی، چطور یارانه ما فرهنگی‌های بازنشسته را بدون اطلاع قطع کردند؟
9448---0911
* چرا یارانه نقدی که از محل آزاد شدن قیمت حامل‌های انرژی تأمین می‌شود و افرادی مثل من کارگر بازنشسته به آن نیاز داریم باید قطع شود؟ سه ماه است که یارانه‌ام را قطع کرده‌اند و کسی هم جوابگو نیست.
6912---0913
* قرار بود حقوق 50 هزار تومان مددجویان بهزیستی افزایش یابد و برابر با حداقل دستمزد کارگران شود اما نمایندگان مجلس آن را به 20 درصد حداقل دستمزد رساندند! واقعاً نمایندگان با این 20 درصد می‌توانند کدام گوشه کوچک زندگی خود را تأمین کنند که برای مددجویان تصویب می‌کنند؟!
ایوب حسنی