kayhan.ir

کد خبر: ۹۶۶۱۲
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹

تیم ملی تیروکمان منتظر دریافت ویزای آمریکا

مسئولان فدراسیون تیر و کمان برای اعزام تیم ملی به مسابقات جام جهانی داخل سالن در لاس‌وگاس آمریکا منتظر دریافت ویزا و پاسپورت از سفارت آمریکا در ارمنستان هستند.



رضا کیارستمی دبیر فدراسیون تیروکمان دیروز در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت دریافت ویزا مشکلی برای اعزام کمانداران به آمریکا نخواهید داشت، افزود: طی آخرین استعلامی که از سفارت آمریکا در ارمنستان برای اعزام تیم ملی تیروکمان جوانان و نوجوانان رشته‌های ریکرو و کامپوند دختران و پسران دریافت کردیم، هیچ مشکلی تا به این لحظه برای اعزام وجود ندارد و طبق روال عادی ثبت‌نام صورت گرفته و بلیت‌ها نیز تهیه شده است. البته هنوز ویزاها را دریافت نکرده‌ایم و منتظر دریافت ویزا و پاسپورت از سوی سفارت آمریکا در ارمنستان هستیم. بنابراین اگر ویزا و پاسپورت کمانداران را دریافت کنیم دیگر هیچ مشکلی برای اعزام وجود ندارد.
دبیر فدراسیون گفت: با توجه به اینکه بیستم بهمن کمانداران جوان و نوجوان برای شرکت در مرحله چهارم مسابقات جام جهانی داخل سالن باید راهی آمریکا شوند، امیدوارم تا آخر همین هفته ویزا و پاسپورت کمانداران را از سفارت آمریکا در ارمنستان دریافت کنیم تا مشکلی برای اعزام وجود نداشته باشد. وی گفت: تیم ملی تیروکمان در قالب جوانان و نوجوانان در حدود 11 ورزشکار و مجید کیان‌زاد (کامپوند بزرگسالان) بیست بهمن راهی لاس وگاس آمریکا خواهند شد و چهارمین مرحله از جام جهانی تیروکمان داخل سالن از 22 بهمن آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. کیارستمی اضافه کرد: فینال فینالیست‌های جام جهانی تیروکمان نیز بعد از پایان این رقابتها و 30 بهمن در آمریکا برگزار می‌شود که ما امید زیادی داریم چند نفر از کمانداران ما برای اولین بار به مرحله فینال فینال راه پیدا کنند. وی در پایان گفت: در دو مرحله از رقابت‌های جام جهانی داخل سالن تیروکمان که در مراکش و تایلند برگزار شد، کمانداران جوان و نوجوان کشورمان موفق به کسب چند مدال طلا، نقره و برنز در رشته‌های ریکرو و کامپوند شدند. این امیدواری وجود دارد که در آمریکا نیز با وجود بالا بودن سطح رقابتها، صاحب چندین مدال شویم و با افتخار خاک آمریکا را ترک کنیم.