kayhan.ir

کد خبر: ۹۶۶۰۳
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
با انهدام دو باند مواد مخدر انجام شد

کشف یک تن و 216 کیلو مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر و کشف یک تن و 216 کیلو مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح در این استان خبر داد.

سرویس شهرستان‌ها:

سرتیپ حسین رحیمی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان خاش با پشتیبانی پلیس مواد مخدر استان از جابه جایی یک محموله مواد افیونی توسط قاچاقچیان مسلح با خبر شدند. وی افزود: پلیس با شناسایی محل تردد اعضای این باند مسلح و اجرای کمین به محض ورود سوداگران به منطقه کمین با ماموران درگیرشدند. قاچاقچیان مسلح که توانایی مقابله با ماموران را نداشتند با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر از منطقه متواری شدند                                                                                                        
این مقام انتظامی ادامه داد: در این درگیری، یک قاچاقچی دستگیر و در پاکسازی از خودروی به جا مانده از قاچاقچیان میزان 618 کیلوگرم تریاک، یک قبضه آر‌پی‌چی و یک قبضه کلاش به همراه مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند دیگر توزیع‌کننده مواد مخدر در زاهدان خبر داد و اظهارداشت: ماموران انتظامی این شهرستان 2 دستگاه خودرو پراید حامل مواد مخدر را در محور‌های فرعی زاهدان شناسایی کردند.سرتیپ رحیمی گفت: قاچاقچیان با مشاهده ماموران مسیر خود را تغییر داده و با حرکات خلاف جهت، متواری شدند.وی ادامه داد: پس از مدتی تعقیب وگریز، خودروهای مزبور متوقف و 3 قاچاقچی دستگیر شدند. ماموران در بازرسی از این خودروها 539 کیلوگرم تریاک، 46 کیلوگرم حشیش و 13 کیلوگرم هروئین را کشف کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: افراد دستگیر شده دراین عملیات‌ها با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.