kayhan.ir

کد خبر: ۹۶۵۵۴
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* جنایت‌های انگلیس علیه مردم ایران در طول تاریخ قربانیان زیادی داشته است به تازگی هم اظهارات ضدایرانی نخست‌وزیر انگلیس رنگ و لعابی تازه به خصومت روباه پیر با ایران اسلامی داده است و فیلم تاریخی یتیم‌خانه ایران گویای جنایت‌ها و کشتار بی‌صدای میلیون‌ها ایرانی توسط انگلیس است. چرا مسئولان در رفتارشان بااین روباه خبیث تجدیدنظر نمی‌کنند؟ چرا در صدد پهن کردن فرش قرمز برای این موجود موذی برآمدند؟
5898---021
* آیا در دولت مقامی نیست که به اظهارات ضد ایرانی و ایران هراسی نخست‌وزیر انگلیس پاسخ دهد؟ این فرد با سفر به منطقه غرب آسیا و آمریکا، ایران را به خاطر توانایی سرکوب تروریست‌های وحشی مورد حمله قرار داده است. اما به یاد بیاوریم که در داخل کشور برای بازگشایی سفارت روباه پیر برخی نیروهای انقلابی معترض به باز شدن لانه روباه پیر را  ضرب و شتم و بازداشت کردند.
6929---021
* اظهارات سخیف و نادرست و تکراری نخست‌وزیر پیرزن ولی تازه به دوران رسیده روباه پیر، دستاورد کلیدی است که قفل لانه جاسوسی مکاران را گشود تا از این راه به خیانت‌ها و خباثت‌های خود ادامه دهند و برخی را در انتخابات پیش‌رو کمک کنند.
نراقی
* از وزارت امور خارجه درخواست می‌شود پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های نخست‌وزیر روباه پیر و انگلیس خبیث دهد تا از این پس مواظب باشد که با ایران و ایرانی چگونه سخن بگوید.
شکیبا و آب پیکر- لاهیجان
* خودداری وزارت امور خارجه از پاسخگویی به سخنان نخست‌وزیر انگلیس نشانه ضعف در این وزارت‌خانه است. کاش حداقل مجلس نسبت به مزخرفات نخست‌وزیر انگلیس و واکنش ضعیف وزارت خارجه کشورمان پیگیری لازم را صورت دهد.
3885---021
* آمریکا ورود ایرانیان به آمریکا را ممنوع اعلام کرده است. از دولت و دولتمردان انتظار واکنش نداریم. حداقل مجلس و نمایندگان عکس‌العمل مناسب از خودشان نشان بدهند و اقدام خبیثانه آمریکایی‌ها را بدون جواب نگذارند.
عشقی
* ترامپ با دستور توقف صدور ویزای آمریکا برای ایرانیان نشان داد که آدمی نیست که بخواهد برجام را پاره کند فقط یک سری کارهای پرسروصدا می‌کند تا ترسوهای داخلی باز امتیازات بیشتری بدهند.
3104---0912
* بعد از گذشت 4 سال از عمر دولت یازدهم از آقای رئیس‌جمهور کشورمان باید سؤال از پاسپورت و احترام آن در آمریکا کرد. ترامپ رئیس‌جمهور جدید این کشور مسافرت ایرانیان به آمریکا را ممنوع اعلام کرده است. در مورد نتایج تعامل این دولت با جهان چه فکر می‌کردیم چه شد؟
7848---0914
* کدخدای مورد نظر دولت یازدهم مجددا ارزش پاسپورت ایرانی را پایین آورد و به تمام برنامه‌های کدخداباوران در این چند سال پشت پا زد. فکر می‌کنم اگر وضع به همین صورت پیش برود آمریکا ادعا می‌کند که شناسنامه ما ایرانیان هم باید باطل شود!
8455---0912
* اگر نیروهای نظامی، آتش‌نشان‌ها و سایر نیروهای امنیتی و امدادی کشور حقوق بالا هم بگیرند جا دارد. متاسفانه مسئولانی هستند که بود و نبودشان برای کشور یکی است ولی ده‌ها میلیون تومان حقوق می‌گیرند!
1648---0915
* چرا باید حادثه سیل اخیر در سیستان و بلوچستان با خسارت‌های زیادی که به وجود آورده و حداقل 600 خانه مردم را تخریب کامل و به هزاران واحد مسکونی و مدارس آسیب زده در صدا و سیما خیلی ضعیت انعکاس پیدا کند. توجه کنید که تصویر محل آتش‌سوزی ساختمان پلاسکوی تهران از صبح تا شب از برخی از شبکه‌های رادیو و تلویزیون روی آنتن بود. نگاه تبعیض‌آمیز دولتی‌ها حتی در این گونه مصائب که البته هر دو متاثر‌کننده بودند، مردم را رنج می‌دهد.
3665---0912
* چرا رسانه‌ها حادثه سیل خسارت‌بار سیستان را مثل حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکوی تهران پوشش نمی‌دهند؟ باید بپذیریم که نگاه دولت به همه کشور یکسان نیست. کاش آقای رئیس‌جمهور مانند حادثه پلاسکو درخصوص سیل اخیر سیستان دستور تشکیل هیئت ویژه ملی می‌داد.
7652---0911
* ضمن تشکر از رئیس‌جمهور که رئیس دانشگاه تربیت مدرس را مامور تهیه گزارش حادثه پلاسکو کرده است،‌چرا برای حادثه ریلی در سمنان که دو برابر حادثه پلاسکو کشته داشت اقدام به این کار نکرد؟! مردم متدین و با بصیرت همه حوادث را رصد و سره را از ناسره تشخیص می‌دهند!
قاسمی
* چرا دولت به وعده خود در مورد ضرر کشاورزان از سرمازدگی محصولات کشاورزی عمل نمی‌کند، چگونه کشاورزان قادرند با چشم ترس شدن از زیان سرمازدگی به تولید در سال آینده امیدوار باشند در حالی که هیچ حمایتی عملا از سوی دولت صورت نپذیرفته است!
سرابی - اردبیل
* آقای روحانی تحصیلکردگان کشور به امید تدبیر شما در روزهای آغازین دولت منتظر به سرانجام رسیدن وعده انتخاباتی‌تان در خصوص اشتغال جوانان بودند، اما رفته رفته این امید به یاس تبدیل شد و دولت در روزهای پایانی به جای اشتغالزایی برای جوانان برای خارجی‌ها شغل ایجاد کرده است. کاش سرمایه‌گذاری‌های دولت شما در جهت اقتصاد مقاومتی بود نه هزینه کردن برای خرید هواپیمای مرجوعی دیگر کشورها.
3866---041
* آقای رئیس‌جمهور چند سال قبل شعار می‌دادند به حدی رونق اقتصادی ایجاد خواهند کرد که نیاز نباشد مردم از دولت یارانه بگیرند ولی الان به ملت توهین کرده می‌گویند اگر چیزی نمی‌بینند از عینک استفاده کنند!
4734---0912
* انقلاب اسلامی با هدف نابودی فساد و برقراری عدالت به وجود آمد ولی متاسفانه افراد نفوذی در انقلاب در اثر غفلت مسئولان باب فساد و بی‌عدالتی را مجددا باز کردند. بدون شک دیری نخواهد پایید که خشم انقلابی ملت دامان آنان را نیز خواهد گرفت و کنارشان خواهد زد.
5606---0938
* تا دست یک عده خیانتکار و چپاولگر رو می‌شود آقای نوبخت سخنگوی دولت برآشفته شده و صحبت از وجدان می‌کند پس چرا وقتی مردم شرمنده زن و بچه خود می‌شوند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند وجدان ایشان کار نمی‌کند.
9590---0914
* سپاس از خادمین ملت باید به سبک مدعیان اصلاحات باشد! در مرام این گروه، غارتگران بیت‌المال می‌شوند ذخایر نظام و افرادی چون وزیر راه و شهرسازی با این پرونده وزارتی باید در مسند وزارت بماند ولی افراد خدومی که از دل و جان در خدمت مردم هستند در قضیه پلاسکو به بهانه واهی باید در شورای شهر استیضاح شوند!
آبائی از اراک
* رئیس‌جمهور در تاریخ 95/11/9 به توریست اشاره کردند فقط چند کشور از جمله فرانسه و انگلیس و... را نام بردند و هیچ اسمی از توریست‌های زیارتی که هر روز برای زیارت عتبات مقدسه به ایران می‌آیند نداشتند. تعداد بسیار زیادی از کشورهای مختلف از جمله پاکستان، افغانستان، هندوستان، لبنان، سوریه، عراق، کویت و... به ایران می‌آیند. ولی از دیدگاه رئیس‌جمهور اصلا به حساب نمی‌آیند!
نیک‌نام
پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 2
در پاسخ به مطلب مندرج در تاریخ 95/11/5 تحت عنوان «ایمنی پاساژ سروستان» به آگاهی می‌رساند: «با مراجعه و بازدید فوری دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ناحیه یک منطقه دو از محل مذکور و شناسایی نقاط ضعف و مغایر با اصول ایمنی و بحران‌زا و اعلام موارد مطروحه به مدیریت پاساژ، اخطاریه جهت پیگیری ایمن‌سازی و رفع خطرات آتش‌سوزی ابلاغ شد.»
پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 22
در پاسخ به مطلب مندرج در شماره 21535 مورخ 95/10/25 در صفحه 2 روزنامه و علیرغم اظهار شهروند گرامی در خصوص اینکه در منطقه 22 تنها 1 جایگاه سوخت CNG وجود دارد، اعلام می‌گردد که تعداد 4 جایگاه سوخت CNG در منطقه 22 در حال فعالیت می‌باشند، این جایگاه‌ها در بلوار شرقی استادیوم، بلوار شهید پوری (کوهک)، خیابان شهرکرد و بزرگراه تهران- کرج جنب بوستان جنگلی چیتگر در حال ارائه سرویس به همشهریان گرامی می‌باشد.