تلفات مصدومان تصادف در بیمارستانهای استان همدان بالاست
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: میزان تلفات مصدومان تصادفات رانندگی در بیمارستانهای استان بالاست.
همدان- خبرنگار کیهان:
سرهنگ حسین طلایی در گفتوگو با خبرنگاران افزود: میانگین تلفات مصدومان پس از تصادف داخل شهری در بیمارستانهای کشور 39/4 درصد است که در استان همدان متأسفانه این رقم به 61درصد میرسد.
وی ادامه داد: همچنین فوت مصدومان تصادفات حین انتقال به بیمارستان در کشور 8درصد و در استان ما 18درصد است که رقم بالایی است و نشاندهنده وجود مشکل در ارائه خدمات پس از تصادف در بیمارستانها و اورژانس ماست.
وی یادآور شد: تجهیز بیشتر اورژانس و بیمارستانهای استان به امکانات درمانی اینگونه مصدومان بسیار ضروری است.
سرهنگ طلایی تعداد تلفات مجموع تصادفات امسال استان را 98نفر و تعداد مجروحان را 2401 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: عابران پیاده با 53درصد بیشترین مرگ و میر ناشی از تصادفات را داشتهاند و راکب و ترکنشین موتورسیکلت با 23درصد، رانندگان خودرو با 16درصد و سرنشین خودرو با 9درصد در مراحل بعدی قرار دارند.
سرهنگ طلائی با اشاره به اجرای طرح نوروزی راهنمایی و رانندگی استان، خاطرنشان ساخت: مرحله اول این طرح از 17 تا 25 اسفندماه اجرا شده و مرحله دوم از 25 اسفند تا 17 فروردین 93 ادامه دارد.
وی اعلام کرد: مجموعا 34 تیم موتورسیکلت سوار و 61 تیم خودرویی در طرح نوروزی راهنمایی و رانندگی به انجام وظیفه میپردازند و 205 نقطه نیز توسط عوامل ثابت این نیرو پوشش داده میشود.
سرهنگ حسین طلایی در گفتوگو با خبرنگاران افزود: میانگین تلفات مصدومان پس از تصادف داخل شهری در بیمارستانهای کشور 39/4 درصد است که در استان همدان متأسفانه این رقم به 61درصد میرسد.
وی ادامه داد: همچنین فوت مصدومان تصادفات حین انتقال به بیمارستان در کشور 8درصد و در استان ما 18درصد است که رقم بالایی است و نشاندهنده وجود مشکل در ارائه خدمات پس از تصادف در بیمارستانها و اورژانس ماست.
وی یادآور شد: تجهیز بیشتر اورژانس و بیمارستانهای استان به امکانات درمانی اینگونه مصدومان بسیار ضروری است.
سرهنگ طلایی تعداد تلفات مجموع تصادفات امسال استان را 98نفر و تعداد مجروحان را 2401 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: عابران پیاده با 53درصد بیشترین مرگ و میر ناشی از تصادفات را داشتهاند و راکب و ترکنشین موتورسیکلت با 23درصد، رانندگان خودرو با 16درصد و سرنشین خودرو با 9درصد در مراحل بعدی قرار دارند.
سرهنگ طلائی با اشاره به اجرای طرح نوروزی راهنمایی و رانندگی استان، خاطرنشان ساخت: مرحله اول این طرح از 17 تا 25 اسفندماه اجرا شده و مرحله دوم از 25 اسفند تا 17 فروردین 93 ادامه دارد.
وی اعلام کرد: مجموعا 34 تیم موتورسیکلت سوار و 61 تیم خودرویی در طرح نوروزی راهنمایی و رانندگی به انجام وظیفه میپردازند و 205 نقطه نیز توسط عوامل ثابت این نیرو پوشش داده میشود.