کد خبر: ۹۵۱۷۹
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲

فرستاده سازمان ملل: وضعیت در یمن واقعا فاجعه‌بار است

جنایات ناتمام سعودی‌ها در یمن باعث شده فرستاده سازمان ملل نیز اوضاع این کشور را «فاجعه‌بار» توصیف کند.



«اسماعیل ولد الشیخ احمد»، فرستاده سازمان ملل به یمن در مصاحبه با شبکه خبری «الجزیره» ضمن «فاجعه‌بار» توصیف کردن اوضاع در یمن، گفته: «ما برای توقف جدی و واقعی درگیری‌ها بعد از برگزاری جلسه مقدماتی برای طرف‌های ذی‌ربط تلاش خواهیم کرد. کمیته آتش‌بس و هماهنگی باید به مسئولیت خود در این باره عمل کند.»  این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که این سازمان چشم خود را به کشتار روزانه زنان و کودکان یمنی توسط آل‌سعود بسته و جز صدور بیانیه و ابراز نگرانی اقدام عملی دیگری نمی‌کند.