کد خبر: ۹۴۹۷
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷
با تجمع در مقابل کنسولگری وزارت خارجه

طلاب و دانشجویان شیراز روز فناوری هسته‌ای را گرامی داشتند

دانشجویان و طلاب شیرازی با تجمع در مقابل کنسولگری وزارت امور خارجه در این شهر، روز فناوری هسته‌ای را گرامی داشتند.
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های شیراز برای بزرگداشت روز ملی فناوری هسته‌ای در مقابل کنسولگری وزارت خارجه در این شهر تجمع کردند.
در این مراسم دانشجویان و طلاب شعار سر دادند «ایرانی، می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد»، «الله‌اکبر»، نه  سازش، نه تسلیم، ما انقلابی هستیم»، «احمدی‌‌روشن‌ایم، پلمب‌ها رو می‌شکنیم»، «حزب‌الله، حزب‌الله حمایتت می‌کنیم» و...
در این تجمع دانشجویان و طلاب دختر و پسر با در دست داشتن پلاکاردهایی با نوشته‌هایی از جمله «گوانتانامو، نماد حقوق بشر آمریکایی»، «آیا بعد از پلمب هسته‌ای نوبت موشک بالستیک است؟!»، «گره اقتصادی با اتکای به مردم باز می‌شود نه با توافق‌نامه ژنو»، «انرژی یک کیلوگرم اورانیوم غنی‌‌شده برابر است با 50 هزار بشکه نفت» و... .
همچنین پنج نفر از دانشجویان با لباس‌های سفید که نام پنج شهید هسته‌ای کشورمان بر آن‌ها نوشته بود، پنج کبوتر سفید را به یاد این شهدا آزاد کردند.
در ادامه این تجمع، از کیک زردی که نماد اورانیوم غلیظ شده و سوخت راکتور هسته‌ای بود، رفع پلمب شد.
در پایان این تجمع، بیانیه هفت تشکل دانشجویی دانشگا‌ه‌های شیراز خوانده شد.