kayhan.ir

کد خبر: ۹۴۲۱۵
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* رئيس‌جمهور در نقد مسکن مهر گفتند مردم کالا نیستند که آنها را در قفسه جای دهیم و این خانه‌ها با کرامت مردم فاصله دارد! وزیر مسکن هم مسکن مهر را مزخرف و اقتصادبرانداز دانست. عرض ما این است شما طی قریب به 4 سال از عمر دولت خود چند خانه و مسکن در حد کرامت مردم ساختید و به ملت نشان دادید؟ آیا گور خوابیدن بی‌سرپناهان حتی اگر معتاد باشند با کرامت انسانی سازگار است؟!
0594---0912
* وقتی از طریق جراید باخبر شدم تعدادی از افراد جامعه برای نجات از سرمای زمستان به قبرستان و داخل قبرها پناه آورده‌اند به این فکر فرو رفتم که کاش آقای رئیس‌جمهور چندین میلیارد پول هزینه ارسال پیامک منشور حقوق شهروندی به هم‌وطنان را برای ایجاد سرپناه برای این افراد نیازمند هزینه می‌کرد.
5300---0912
* امام راحل تأکید داشتند کسانی مسئول یا نماینده مجلس بشوند که طعم تلخ فقر را چشیده باشند ولی متاسفانه در این دولت و مجلس با حقوق‌های نجومی و زندگی اشرافی بعضی از مسئولان و نمایندگان مواجه هستیم. فلذا طبیعی است که مشکلات مردم روی زمین بماند و هر روز که می‌گذرد بیشتر شود.
1173---0912
* متولیان محیط زیست کلانشهر تهران برای افراد توانمند و سرمایه‌دار تسهیلات ورود به طرح اصلی ترافیک و آلوده‌سازی هوا را مهیا می‌کنند و ما مستضعفین که با زور به حداقل‌های تأمین زندگی رضایت داده‌ایم توان ورود به محدوده را نداریم که به تأمین بیشتر معاش زندگی خود برسیم و به ناچار باید خانه‌نشین شویم و این با عدالت سازگاری ندارد.
8455---0912
* مردم می‌خواهند بدانند چرا وزیر صنعت لیست دارائی‌های خود را با گذشت بیش از سه سال و نیم از عمر دولت هنوز ارائه نداده است! مگر رئیس‌جمهور پایبند به قانون نیستند؟!
1899---0912
* آقای رئیس‌جمهور لطفا حقوق شهروندی را با شفاف‌سازی قراردادهای نفتی، مذاکرات هسته‌ای و پرداخت حقوق‌های نجومی نشان بدهد. از قدیم گفته‌اند دوصد گفته چون نیم کردار نیست.
6912---0914
* یکی از نمایندگان مجلس به نام محمود صادقی مدعی بود که در مبارزه با مفاسد اقتصادی  تا پای جان ایستاده است ولی در قضیه حقوق‌های نجومی مدیران صدای اعتراضی از او بلند نشد چرا؟
8455---0912
* رئیس بانک مرکزی و هم وزیر اقتصاد و... با سوء مدیریت خود باعث این گرانی‌ها شده‌اند در چنین شرایطی مالیات‌ها را هم بعضا چند برابر کرده‌اند!
2986---0915
* آقای هاشمی رفسنجانی در دیدار با اعضای فدراسیون و قهرمانان کاراته گفته‌اند یک جوانمرد هیچ‌گاه در راه منفی گام برنمی‌دارد! به یاد ایشان می‌آورم که در فتنه 88 عزای سالار شهیدان گروهی ناجوانمرد به هلهله پرداختند و بعضی افراد از آن‌ها حمایت کردند و آنان را امت خداجو نامیدند و اکنون برخی زمزمه رفع حصر آنان را دارند. آیا این جماعت بویی از جوانمردی نبرده‌اند که هنوز بر مواضع خود اصرار می‌ورزند.
پازوکی- تهران
* معاون اول رئيس‌جمهور بفرمایند، اینکه برای شیطان بزرگ، فرانسه پلید و انگلیس خبیث اشتغال‌زایی می‌کنند، صرف میلیاردها تومان برای هواپیما وسیله‌ای که اولویت اول کشور نیست در حالی که مردم در جاده‌ها بر اثر تصادف می‌میرند و در قطار می‌سوزند، یا ایجاد اشتغال برای کره‌ای‌ها در کشتی‌سازی به قیمت ورشکستگی صنعت موجود آن در کشور و بیکاری جوانان ایرانی آیا نشانه بهبود اقتصاد ایران است؟!
3104---0912
* سالهاست چشم مردم محروم منطقه سیستان و بلوچستان به مسئولین وزارت راه و شهرسازی است که گفته‌اند چون جاده زابل- زاهدان خطرات مرگباری داشته و دارد قصد دارند باند دوم آن را تکمیل نمایند. در حالی که صدها کیلومتر در نقاط مختلف کشور جاده‌های طولانی‌تر و عریض‌تر طی این مدت ساخته شده است.
1648---0915
* اروپایی‌ها از وحشت بازگشت تروریست‌ها به کشورهایشان با هیئتی بلندپایه به دیدار مقامات ارشد سوریه رفته‌اند. این یعنی ترس از بازگشت این وحشی‌ها، صاحبان‌شان را نگران کرده است و این از اثرات مقاومت در سوریه است که غرب جنایتکار به تغییر تاکتیک رو آورده است.
0901---021
* تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان اعتراف به اشتباهات خود بکنند یا نکنند خسارت زیادی به کشور وارد شده است و چه بسا سالیان سال جبران نشود، درست بعد از چندین سال پیشرفت هسته‌ای به نقطه صفر برگشته‌ایم. از دولت گرفته تا مجلس همه مسئول و مقصر هستند.
خلیفه قلی و 5790---0913
* ترکیه به نوعی نماینده کشورهای حامی تروریسم در منطقه است که با ایران و روسیه به آتش‌بس بین طرفین درگیر به توافق رسیده است، تجربه به ما اثبات کرده است که کشورهای حامی تروریسم چندان قابل اعتماد نیستند و ترکیه کشوری است که در تجهیز و حمایت از تروریست‌ها تمام توان خود را به کار گرفته بود لذا احتیاط در مذاکرات با این نوع کشورها شرط عقل است.
3476---0981
* دکور همه شبکه‌های سیما با رنگ بنفش رنگ تبلیغات انتخاباتی آقای رئیس جمهور تزیین شده است. صدا و سیما یک رسانه ملی است و به ملت تعلق دارد چرا به عامل تبلیغی یک جناح و حزب خاص تبدیل شده است.
جاویدیان
* چرا بیمه تکمیلی فرهنگیان بازنشسته هیچ سودی ندارد؟ ما به اینکه شاغلین فرهنگی که حقوقشان بیشتر از ماست پول ویزیت، دارو، عکس و... آنها توسط بیمه طلائی پرداخت می‌شود معترض نیستیم. اما چرا ما بازنشستگان از این موارد هیچ بهره‌ای نداریم؟!
3830---0916
* از آذر ماه 95 یارانه ما را قطع کرده‌اند آیا برای تأمین مدیران نجومی با مشکل مواجه شده‌اند که حقوق مسلم شهروندان با درآمد متوسط به پایین را قطع می‌کنند؟
احمدزاده
* قطار جدید فدک مسیر تهران- مشهد اخیراً راه‌اندازی شده است. ضمن اعلام رضایت از مهمانداران محترم این قطار، ولی با وجود این همه پسران جوان بیکار، چرا در جذب مهماندار آن هم در قطار از خانم‌ها استفاده می‌شود؟ سرویس‌های بهداشتی با دکمه‌های فشار و عدم تخلیه آن و پاشیدن آب به بدن افراد از مشکلات قطار فدک است. همچنین تلویزیون‌های در اختیار مسافر برای تماشای فیلم مذهبی یا موسیقی در اختیار مسافر خوب است ولی فیلم‌ها و موسیقی‌ها بسیار مبتذل هستند و مذهبی‌ها هم فقط به مداحی اختصاص یافته است؟ چرا؟!
میثم
* جاده روستای 350 خانواری لمعه دشت در شهرستان خلخال به هنگام بارش برف مسدود می‌شود و برف روبی از سوی اداره راه صورت نمی‌گیرد، از مسئولین تقاضای رسیدگی دارم.
1538---0912
* جانبازی بنده زیر 25 درصد است و با وجود اینکه دختر دانشجوی دم بخت دارم فقط 400 هزار تومان مستمری دریافت می‌کنم. آقای رئیس جمهور در کنار حقوق‌های نجومی مدیران خود امثال ما جانبازان زیر 50 درصد را با حقوق شهروندی آشنا کند.
7826---0939
* ما که نفهمیدیم کجای اعتراف بحق آقای ظریف محرمانه بود! کلاهبرداری شیطان بزرگ؟ این را که ملت بهتر می‌داند چه کلاه‌گشادی بر سرش گذاشته‌اند. انقلابیون عاقل هم که بارها از خطر این کلاهبرداری گفته بودند. واقعیت اظهر من الشمس که محرمانه نمی‌شود.
خاکساری