kayhan.ir

کد خبر: ۹۴۱۸۳
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷

تشکیل ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی در هفته جاری

ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی این هفته با محوریت بازی‌های کشورهای اسلامی و داخل سالن تشکیل می‌شود.


نصرالله سجادی با اشاره به تشکیل دومین جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی در چهارشنبه این هفته گفت: این نشست با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک تشکیل می‌شود. دستور جلسه ما ارائه گزارش درخصوص بازی‌های کشورهای اسلامی 2017 باکو در آذربایجان و همین‌طور بازی‌های داخل سالن 2017 عشق‌آباد در ترکمنستان است.
سجادی درباره ارزیابی نهایی فدراسیون‌هایی که قرار است در این بازی‌ها حضور پیدا کنند گفت: تا روز چهارشنبه ارزیابی فدراسیون‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها توسط دفتر برنامه‌ریزی و نظارت، نهایی می‌شود و گزارش آن در ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی ارائه خواهد شد.
معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: بعد از رقابت‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های داخل سالن، در جلسه آینده ستاد مباحث مربوط به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اندونزی مطرح می‌شود.سجادی گفت: البته ارزیابی مقدماتی فدراسیون برای بازی‌های آسیایی آینده از مهرماه امسال در معاونت قهرمانی آغاز شده است و مرتبا ارزیابی فنی فدراسیون و گزارش ناظران در جلسه ستاد عالی بازی‌ها به اطلاع وزیر و مسئولان کمیته ملی المپیک رسانده خواهد شد.
معاون وزارت ورزش و جوانان درباره زمان مراسم تجلیل از قهرمانان هم گفت: تلاش می‌کنیم در فاصله زمانی نیمه دوم بهمن تا نیمه دوم اسفند مراسم تجلیل از قهرمانان سال 1394 و بازی‌های المپیک و پارالمپیک برگزار کنیم.