kayhan.ir

کد خبر: ۹۴۱۲۰
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷

اتمام ۲۴۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه در خوزستان‌

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه محرومیت در مناطق حاشیه‌ای اهواز از جمله ملاشیه، کارون، قلعه چنعان بسیار بالاست، گفت:در خوزستان ۳ هزار پروژه با پشتیبانی قرارگاه سازندگی در دستور کار قرار گرفته که بیش از ۲۴۰۰ پروژه به اتمام رسید.



 سرتیپ حسن شاهوارپور در آئین افتتاح پروژه‌های بهداشتی محرومیت‌زدایی منطقه ملاشیه در اهواز با بیان اینکه محرومیت در مناطق حاشیه‌ای اهواز از جمله ملاشیه،کارون، قلعه چنعان بسیار بالاست، گفت:در خوزستان 3هزار پروژه با پشتیبانی قرارگاه سازندگی در دستور کار قرار گرفته که بیش از 2400 پروژه نیز به اتمام رسیده است.
وی عنوان‌کرد: در منطقه ملاشیه بیش از 17هزار متر پروژه در دستور کار قرار گرفت که سالن ورزشی 1000 متری، زمین چمن مصنوعی، کمک به حوزه علمیه و احداث سه مسجد از جمله پروژه‌های محرومیت زدایی در مناطق حاشیه‌ای شهر اهواز هستند. شاهوارپور گفت: حل مشکل فاضلاب ملاشیه از نیازهای مهم این منطقه است که در زمینه فاضلاب لوله مرکزی ملاشیه مشکل داشت که قرارگاه سازندگی ولی‌عصر (عج) مشکلات سیستم فاضلاب منطقه را حل کرد. وی افزود: در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز 8 کارگاه اقتصاد مقاومتی در این منطقه‌ایجاد شد.