kayhan.ir

کد خبر: ۹۳۵۱۷
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
بنیاد برکت انجام داد

احداث 56 باب کلاس در استان اصفهان

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: امسال 9 باب واحد آموزشی شامل 56کلاس درس ازسوی بنیاد برکت در شهرستان‌های مختلف استان اصفهان احداث شد.



محمدحسین سجاد افزود: این مدارس درشهرستان‌های اصفهان، برخوار، فلاورجان، خور و بیابانک، شاهین شهر ، میمه و خمینی شهر و با صرف بیش از 67 میلیارد ریال ساخته شده است.
وی افزود: در استان اصفهان 21 مدرسه برکت وجود دارد که هشت مدرسه در گذشته تحویل، 9 مدرسه افتتاح شده است و چهار مدرسه نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
سجاد یادآوری کرد: با توجه به اختصاص نیافتن اعتبارات دولتی به اداره کل نوسازی مدارس امسال 61 طرح آموزشی و مدرسه با کمک خیران در استان اصفهان احداث شده است.
وی افزود: برای ساخت این مدارس بیش از 600 میلیارد ریال هزینه شده است.
سجاد افزود: در شهرستان بُرخوار در منطقه شاپورآباد یک باب مدرسه با 6 کلاس درس با 560 مترمربع زیر بنا به بهره‌برداری رسید.
وی همچنین به بهره‌برداری از سه واحد آموزشی در شاهین شهر که هر یک دارای6 کلاس درس است، اشاره کرد و گفت: در روستای کروچ فلاورجان نیز مدرسه‌ای با 6 کلاس درس به بهره‌برداری رسید.
سجاد بهره‌برداری از مدرسه‌ای در روستای فرخی خور و بیابانک با 6 کلاس، مدرسه‌ای در آران و بیدگل منطقه ابوزید آباد با هشت کلاس، مدرسه‌ای در پیربکران منطقه سهر و فیروزان با 6 کلاس و مدرسه‌ای در خمینی شهر با 6 کلاس را از جمله طرح‌های افتتاح شده بنیاد برکت در اصفهان عنوان کرد.