kayhan.ir

کد خبر: ۹۳۳۵۱
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱

کشف موادمخدر با هلاکت یک قاچاقچی

جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: 230 کیلو و 400 گرم انواع موادمخدر در شمال این استان کشف و در این رابطه یک قاچاقچی نیز به هلاکت رسید.


محمد ملاشاهی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی زابل با اشرافیت اطلاعاتی از قصد یک باند قاچاق برای انتقال محموله موادمخدر به داخل کشور آگاه شدند و با آمادگی و تجهیزات کامل، منطقه را زیر پوشش کامل اطلاعاتی و عملیاتی خود قرار دادند.
وی تصریح کرد: قاچاقچیان پس از ورود به محدوده کمین مرزداران و آگاهی از حضور ماموران به سمت آنان تیراندازی کردند که در نتیجه آتش پرحجم مرزداران هنگ مرزی زابل یک نفر از اشرار به هلاکت رسید و تعدادی از آنان با استفاده از پوشش گرد و خاک ناشی از طوفان و تاریکی شب به عمق خاک افغانستان متواری شدند.
وی افزود: ماموران توانستند با آتش پرحجم و کوبنده خود ضمن به هلاکت رساندن یک نفر قاچاقچی مقدار 220 کیلو تریاک و 10 کیلو و 400 گرم حشیش را کشف و ضبط کنند.
ملاشاهی گفت: مرزهای جنوب شرق کشور همانند گذشته با حضور مقتدرانه مرزبانی برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن است و متجاوزان و قاچاقچیان بدانند مرزداران با هرگونه تجاوز به مرزهای جمهوری اسلامی قاطعانه برخورد می‌کند.