kayhan.ir

کد خبر: ۹۳۳۲۵
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
آیت‌الله نورمفیدی:

وعده‌های دولت در گلستان سریع‌تر عملیاتی شود

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: مردم وعده‌های دولت را وعده نظام می‌دانند و انتظار داریم هرچه زودتر این وعده‌ها در استان گلستان عملیاتی شود.




 آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در جلسه شورای اداری استان گلستان، اظهار کرد: سهم درآمدی مردم استان گلستان از میانگین سهم درآمدی کشور بسیار پایین‌تر است که معنی بسیار زیادی دارد.
وی بیان کرد: درصد بیکاری استان گلستان نسبت به کل کشور بیشتر است و نباید اینگونه باشد که هر کسی زورش بیشتر بود بتواند سهم بیشتری بگیرد و این خلاف آموزه‌های دینی ما است.
نماینده ولی‌فقیه در گلستان تصریح کرد: انتظار ما این است که در مجلس شورای اسلامی و دولت این موضوع به خوبی دیده شود.
آیت‌الله نورمفیدی افزود: انتظار مردم گلستان این است که این وعده‌های رئیس‌جمهور با هماهنگی و همدلی و کمک‌هایی که مجلس می‌کند عملیاتی شود.
وی در خصوص جزیره آشوراده و پیشرفت این منطقه گفت: 15 سال است که اعتقاد دارم آشوراده می‌تواند کلید توسعه استان گلستان باشد.
نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: از تمامی دولت‌ها این موضوع را درخواست کردیم و در این دولت هم به جایی رسید اما هنوز در یک دست‌اندازهایی افتاده و نمی‌دانم چه خبر است که اینگونه می‌شود.
آیت‌الله نورمفیدی در پایان ابراز کرد: هر چیزی که محیط زیست بگوید حاضریم امضا کنیم که رعایت شود و خلاف محیط زیستی انجام نشود تا منطقه آشوراده به سرعت پیشرفت کند.