kayhan.ir

کد خبر: ۹۳۰۵۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸

نماهنگ «آزادی» رونمایی شد(اخبار ادبی و هنری)

آیین رونمایی از نماهنگ «آزادی»، تازه‌ترین نماهنگ مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) با صدای حامد زمانی با حضور گسترده مردم و با حضور چهره‌های سرشناس فرهنگی و هنری در برج آزادی تهران برگزار شد.



محمدرضا گلریز در این مراسم با انتقاد از وضع موسیقی پاپ در کشور تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر شاهد بروز انواعی از موسیقی هستیم که هیچ سنخیتی با انقلاب و اسلام ندارد و ترویج موسیقی غربی است. در حالی که آمریکا به صراحت اعلام می‌کند که مبالغ گزافی را صرف موسیقی غربی در ایران می‌کند، بعضی‌ها در کشورمان هم موسیقی فاسد را رواج می‌دهند.
احمد نجفی، بازیگر سینما و تلویزیون، نیز در آیین رونمایی از نماهنگ «آزادی» گفت: من تنها نماهنگی را که تا انتها و با اشتیاق کامل تماشا می‌کنم، نماهنگ‌های حامد زمانی است. دلیل آن هم غیرت، غرور و شرف ملی و دینی است که در آثار او موج می‌زند. کارهای او هویت دارد و درباره هویت سخن می‌گوید و امیدوارم که به کار خود با قدرت ادامه دهد و ما هم با تمام وجود او را پشتیبانی می‌کنیم.
پس از سخنان احمد نجفی، نماهنگ آزادی با حضور حامد زمانی (خواننده و آهنگساز این اثر) رونمایی شد که این نماهنگ با استقبال فراوان و تشویق‌های پرشور حاضران در مراسم همراه بود.
پس از آن نیز حامد زمانی درباره اثر گفت: در این نماهنگ به دنبال تشریح تفاوت‌های بین مفهوم آزادی مدّنظر داعش و استکبار، با آزادی واقعی بوده ایم و خواسته ایم گوشه‌ای از این تفاوت‌ها و سوء نیت‌ها را به تصویر بکشیم و نشان دهیم که آزادی مدّ نظر آنان ریشه در خون دارد.