kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۶۹۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
سردار سلامی:

مدیریت جنگ اقتصادی با استکبار در اختیار قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) است

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه افتتاح هر پروژه توسط قرارگاه سازندگی خاتم تیر خلاصی بر توطئه‌های دشمنان است، گفت: امروز مدیریت جنگ اقتصادی با استکبار، در دستان قرارگاه خاتم است.


سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش مدیران و مسئولان قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه امروز در فضای نبرد جهانی به سر می‌بریم، اظهار کرد: این جنگ واقعی بوده و اهداف و استراتژی‌های دشمن در این تقابل واقعیت‌هایی جاری و جدی می‌باشد.
سردار سلامی با بیان اینکه دنیای استکبار در گستره‌ای جهانی، سال‌هاست تصمیم به اسیر کردن ملت ایران در هیمنه ظاهری خود دارد، گفت: دشمنان مصمم هستند ملت ایران را تسلیم کرده و به ما بقبولانند بدون تکیه بر آنها نمی‌توانیم ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه جنگی جهانی علیه نظام اسلامی به راه افتاده است، گفت: امروز تلاش مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تنها ساخت سکوهای نفت و گاز، راهسازی، فیبر نوری و مسائلی مانند این نیست، بلکه اینها محصول عینی فلسفه عمیقی است که در ژرفای مجموعه تلاش‌ها وجود دارد.
جانشین فرمانده کل سپاه ضربه زدن به نظام اسلامی از حوزه اقتصاد را راهبرد زنده استکبارجهانی توصیف و تصریح کرد: فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در نقطه مقابل این توطئه‌ها قرار داشته و افتتاح هر پروژه توسط قرارگاه آرزوهای دشمنان را به یاس و ناامیدی مبدل می‌کند.
سردار سلامی عملکرد و اقدامات قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) را جهادی بزرگ و در راستای اعتلای ایران اسلامی توصیف کرد و گفت: این اقدامات از روح انسان‌هایی با همت بلند وآرمان رفیع انسانی سرچشمه گرفته و هر چند در ظاهر شاهد اجرای پروژه‌های گوناگون هستیم، اما باطنی عقیدتی و معنوی در پشت آنها نهفته است.
به گزارش تسنیم، وی از پرسنل قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) و تلاشگران پروژه‌ها به عنوان افسران نبرد بزرگ اقتصادی نام برد و تصریح کرد: امروز شاهد درخشش روح فعالیت‌های جهادی در این مرز و بوم هستیم.جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه افتتاح هر پروژه توسط قرارگاه سازندگی خاتم تیر خلاصی بر توطئه‌های دشمنان است، گفت: امروز مدیریت جنگ اقتصادی با استکبار، در دستان قرارگاه خاتم است.