kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۲۴۴
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵

اخبار کوتاه از فوتبال


افتخاری: کادر فنی و تیم ما باید تقویت شود
مدیرعامل باشگاه استقلال به شکست تیم فوتبال این باشگاه مقابل تراکتورسازی واکنش نشان داد. سیدرضا افتخاری بعد از شکست 2 بر یک استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بالاخره فوتبال برد و باخت دارد و باید بعد از این شکست یک گروه بیایند و بازی را آنالیز کنند تا دلایل شکست تیم ما مشخص شود.افتخاری در ادامه افزود: اگر اشکال در کادر فنی باشد مدیریت باید تصمیم بگیرد و اگر مشکل از بازیکنان تیم باشد باز هم مدیریت تیم تصمیم‌گیرنده است. اگر بخواهیم با یک بازی تغییرات اساسی در تیم ایجاد کنیم منطقی نیست. ما باید صبر کنیم و شرایط تیم را ببینیم و سپس نتیجه‌گیری کنیم. چطور زمانی که تیم می‌برد کسی نمی‌گوید مربی باید عوض شود؟!وی در خصوص خرید بازیکنان در نیم‌فصل خاطر نشان کرد: اگر لیست تیم ما جا داشته باشد و بازیکنی که به درد استقلال بخورد و همچنین آزاد باشد، حتماً مذاکره می‌کنیم تا تیم را تقویت کنیم. همچنین تلاش می‌کنیم کادر فنی تیم را تقویت کنیم. ما در نهایت بهترین تصمیمات را می‌گیریم.مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین تصریح کرد: باید بگویم که این تیم هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ بازیکن نیاز به تقویت دارد و یک نفر نمی‌تواند تیم را عوض کند. باید کادری قوی داشته باشیم. مطمئناً خود آقای منصوریان نیز آبرویش را دوست دارد. اول او باید درخواست کند که من می‌خواهم کادر فنی و یا کادر بازیکنان را تقویت کنم و بعد ما تصمیم‌گیری کنیم.
منصوریان: زمانی باید عضو کادر فنی می‌شد نه هیئت مدیره!
 علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بعد از شکست تیمش برابر تراکتورسازی گفت: پررنگ‌ترین بازیکن زمین خالد شفیعی بود. می‌دانستیم آنها با اوت دستی فشار روی ما می‌آورند. در گل دوم بازیکنانمان بی‌نظم بودند و یار خود را نگرفته بودند. گل اول را هم روی ضربه ایستگاهی خوردیم. می‌دانستیم آنها روی اوت دستی برنامه دارند ولی باید بیشتر تلاش می‌کردیم.او افزود: در این بازی ضربه ابراهیمی به دست بازیکن تراکتور خورد و یک پنالتی را داور برای ما نگرفت. یک پنالتی هم روی کاوه رضایی بود. اگر ما آوانتاژ نخواهیم چه کار کنیم؟ دو سه جا آوانتاژ الکی برای ما داد و ما اصلا آن آوانتاژ را نمی‌خواستیم. در دو سه مورد ما ضدحمله خوردیم. جدا از اشتباهات داوری، عملکرد ما در کار دفاعی خوب نبود.وی در پاسخ به سوالی درباره گل اول تراکتورسازی که قبل از آن رحمتی به سمت هواداران استقلال رفته بود و اینکه گل دوم حریف آفساید بود یا خیر، گفت: گل دوم آفساید نبود. من گل دوم را دیدم و به اینجا آمدم. نمی‌خواستم بدون ادله صحبت کنم. براساس بی‌نظمی خط دفاعی گل خوردیم. اما اینکه خط دفاعی را چقدر مقصر می‌دانم باید بگویم ما همه باهم می‌بریم و با هم شکست می‌بازیم. خط دفاعی ما به اندازه سایر خطوط مقصر هستند.او درباره اظهارات حسن زمانی عضو هیئت مدیره استقلال علیه کادر فنی این تیم گفت: در چند روز آینده جلسه‌ای را با هیئت رئیسه برگزار می‌کنیم و این موضوع باید جراحی شود. فکر می‌کنم زمانی به اشتباه عضو هیئت مدیره استقلال شده و باید مستقیما عضو کادر فنی این تیم می‌شد چرا که او در حوزه فنی نظرات بیشتری دارد. از چند وقت پیش از جهانیان و افتخاری خواستم که زمانی را عضو کمیته فنی کنند و به اشتباه در هیئت مدیره قرار دارد.
اکبر میثاقیان از بادران اخراج شد
مسئولان باشگاه بادران تهران در اقدامی جالب اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال خود را برکنار کردند.این در حالی است که تیم بادران با 23 امتیاز در رده نهم جدول لیگ دسته یک قرار دارد و فاصله‌ای با تیم دوم جدول فقط 6 امتیاز است.تا پایان نیم فصل هم یک بازی دیگر باقی مانده است اما مدیران باشگاه قبل از نیم‌فصل اقدام به برکناری میثاقیان کردند.میثاقیان در مورد برکناری‌اش از تیم بادران تهران گفت: من برای اولین بار در عمر مربی‌گری‌ام اخراج شدم آن هم در حالی که استاد تیم‌های دسته اولی هستم و تیم‌های زیادی را به لیگ برتر آورده‌ام. وی ادامه داد:‌ مدیران باشگاه بادران آدم‌های بسیار خوبی هستند. آنها از جیب‌شان در فوتبال هزینه می‌کنند اما حیف شد که فریب‌شان دادند. اطراف آنها خیلی شلوغ است. تیم ما در نیم‌فصل دوم می‌توانست قهرمان شود. ما هنوز در کورس مدعیان صعود قرار داریم. مطمئن بودم که در نیم فصل دوم قهرمان می‌شویم و به لیگ برتر صعود می‌کنیم. تیم‌های من همیشه در نیم‌فصل دوم کوبنده‌تر هستند. باور کنید اگر تیم بادران را به لیگ برتر نمی‌آوردم خودم را می‌کشتم.