kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۲۰۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
سردار فضلی:

برخلاف میل دشمنان اسلام به زودی بحران منطقه را ریشه‌کن می‌کنیم

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فتوحات گسترده جبهه اسلام در منطقه گفت: دشمنان اسلام‌خواهان به طول انجامیدن بحران موجود در منطقه هستند ولی برخلاف میل آنان هر چه زودتر این بحران را در منطقه ریشه‌کن می‌کنیم.



سردار علی فضلی در اجلاس تحلیل و بررسی ریشه‌های بحران در منطقه و مراسم رونمایی از دو اثر جدید پ‍ژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) با موضوع «معنویت اسلامی» و «عوامل پیشرفت و انحطاط مسلمانان» که ظهر پنجشنبه (18 آذر) در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: اگر با ریشه‌های اهداف انقلابی امام خمینی(ره) آشنایی نداشته باشید در تحلیل و بررسی بحران‌های موجود در منطقه چندان موفق نخواهید بود.
وی با اشاره به تغییراتی که انقلاب اسلامی ایران در ابعاد مختلف جامعه ایران اعمال کرده است، گفت: صدارت ولایت مطلقه فقیه بر جامعه که بعد از انبیاء و اولیای الهی وجود آن برای نظام لازم است، اصلاح قانون اساسی براساس اسلام و نظارت بر مصوبات قانون که اکنون حتما باید از منظر فقهای شورای نگهبان عبور کند تا در صورت تغایر با اسلام اصلاح شود و روحیه استکبارستیزی مردم نسبت به مستکبران داخلی و خارجی که هر روز به نوعی توطئه‌ای را علیه ایران طراحی می‌کنند، از مهم‌ترین تغییراتی است که انقلاب اسلامی در ایران ایجاد کرده است.
فضلی با بیان اینکه دشمنان و منافقان هنوز دست از تلاش برای وارد کردن ضربه به ایران برنداشته‌اند، گفت: غائله کوی دانشگاه، فتنه 88 و ... از نشانه‌های تداوم تلاش دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران است و ساماندهی نیروهای تکفیری از جمله طالبان، القائده، داعش و... نشانه به خشم آمدن دشمنان اسلام از گسترش اسلام و نشر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به نقاط دیگر جهان است اما زینبیون، فاطمیون، فاتحین و... معادلات مستکبران را برهم زده است.
سردار فضلی ضمن اشاره به برخی کشورها که برای حفظ حکومت خود به مستکبران میدان داده‌اند تاکید کرد: دشمنان اسلام خواهان به طول انجامیدن بحران موجود در منطقه هستند ولی برخلاف میل آنان با توکل به خداوند هر چه زودتر این بحران را در منطقه ریشه‌کن می‌کنیم.