kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۱۱۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
نوبخت در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بسیج:

می‌توانیم در توسعه کشور از توانایی بالفعل بسیج برخوردار باشیم

سخنگوی دولت گفت: من گرچه از قبل با توانایی‌های بسیج آشنا بودم اما به این باور رسیدم که ما می‌توانیم به نحو شایسته‌ای در توسعه کشور به ویژه در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از توانایی بالفعل بسیج برخوردار باشیم.


محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای 5 سال اخیر سازمان بسیج مستضعفین گفت: آنچه که امروز در تنوع و گستردگی ویژه‌ای از مأموریت‌های بسیج در این نمایشگاه به معرض نمایش و نگاه گذاشته شد رمزگشایی اعتماد مقام معظم رهبری به بسیج است، با این چنین ظرفیت بزرگی که در بسیج وجود دارد رهبر معظم انقلاب شجاعانه و واقع‌بینانه در برابر یک جهان ایستاده‌اند.
نوبخت افزود: من گرچه از قبل با توانایی‌های بسیج آشنا بودم اما به این باور رسیدم که ما می‌توانیم به نحو شایسته‌ای در توسعه کشور به ویژه در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی که چیزی جز رشد و توسعه کشور را طلب نمی‌کند از توانایی بالفعل بسیج برخوردار باشیم.
به گزارش نسیم، وی خاطرنشان کرد: توصیه من از جایگاه رئیس سازمان برنامه و بودجه به همه دستگاه‌های اجرایی این است که می‌توانند از این ظرفیت برای جهش اقتصادی، اجتماعی و تحول عمیق فرهنگی برخوردار شوند و اگر از ظرفیت بسیج بهره‌مند شویم اقدامی است که مردم آثار آن را خواهند دید و قطعا باعث سرافرازی نظام خواهد بود.