kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۰۶۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
در اعتراض به بحران اقتصادی و اجتماعی

صهیونیست‌ها مجسمه نتانیاهو را ساعاتی پس از نصب سرنگون کردند

مجسمه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ساعاتی پس از نصب در میدان اصلی تل‌آویو، از سوی صهیونیست‌ها و در اعتراض به شرایط بد اقتصادی و اجتماعی به زیر کشیده شد.


مجسمه طلایی «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شبانه و تنها چند ساعت پس از آنکه در میدان «رابین»، (میدان اصلی تل‌آویو)، نصب شده بود، به وسیله ساکنان شهرک‌های صهیونیستی به زیر کشیده شد. این مجسمه را یک پیکرتراش ایتالیایی، صهیونیستی ساخته بود.
به گزارش خبر‌گزاری‌ها  به نقل از گاردین، ساکنان شهرک‌های صهیونیستی که مخالف نصب مجسمه نتانیاهو در میدان اصلی تل‌آویو بودند، کمپینی را در شبکه‌های اجتماعی، به راه انداخته و خواستار به زیر کشیدن آن شده بودند. صهیونیست‌ها نصب این مجسمه را «تنفرپراکنی» علیه نتانیاهو ارزیابی کردند. صهیونیست‌ها اعلام کردند کسی که باعث بدبختی اسرائیل شده و آنان را با نابسامانی‌های متعدد اقتصادی، اجتماعی و امنیتی مواجه کرده و همیشه به دنبال جنگ و آشوب است احتیاجی به نصب مجسمه ندارد.  «ایتالی زالیت» سازنده این مجسمه نیز اعلام کرد هدفش از ساخت این مجسمه انتقاد از نتانیاهو بوده نه مدح وی و از اقدام اسرائیلی‌ها در سرنگون کردن مجسمه استقبال کرد.