kayhan.ir

کد خبر: ۸۹۹۳۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
شجاعی طباطبایی، کاریکاتوریست:

90 درصد تبلیغات شهری ما مربوط به کالاهای خارجی است(اخبار ادبی و هنری)

دبیر بخش کاریکاتور جشنواره فرهنگی هنری «ایران ساخت» گفت: جالب است بدانید بیش از ۹۰ درصد تبلیغات شهری مربوط به کالای خارجی است ولی در این میان سهم تولیدکنندگان داخلی چقدر است؟



مسعود شجاعی طباطبایی در نشست خبری جشنواره «ایران ساخت» اظهار داشت: بحث تولید ملی در تمام عرصه‌ها مورد نظر مسئولین و مردم است اما متاسفانه تبلیغات از طریق رسانه‌های مختلف بسیار اندک بوده‌اند. نهادهای مشارکت‌کننده همچون حوزه هنری، رسانه ملی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و .... بسیار می‌توانند در تبلیغ و تکثیر فرهنگ مد نظر جشنواره ایران ساخت نقش داشته باشند. اگر چه تلاش مسئولینی که پایه‌گذار چنین رویدادی هستند قابل تقدیر است.
دبیر بخش کاریکاتور جشنواره ایران ساخت تصریح کرد: نکته مهم و اساسی استفاده درست و صحیح از خروجی جشنواره است؛ لذا نیاز است که آثار برای عرضه بین مردم برود. لازم است آثار بین مردم برود نه اینکه در نگارخانه‌ها و گالری‌ها دفن شوند. جالب است بدانید بیش از 90 در صد تبلیغات شهری مربوط به  کالای خارجی است ولی در این میان سهم تولیدکنندگان داخلی چقدر است؟