kayhan.ir

کد خبر: ۸۹۵۴۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹

کیهان و خوانندگان





33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* جانم فدای رهبر محبوبم امام خامنه‌ای که پیامش همواره جان‌بخش است.
7306---0910
* به آقای روحانی عرض می‌کنم که ایشان به درستی از ما می‌خواهند که نگوییم اختلاس به نظر من باید بگوییم دزدی. به هر حال ننگ با رنگ پاک نمی‌شود و تعریف دزدی با لفظ دیگر جرم دزدی را محو نمی‌کند.
هاشمی - تهران
* حالا که نام اختلاس 8 هزار میلیاردی به معوقه تغییر نام یافت. لطفا نام صندوق ذخیره فرهنگیان هم به صندوق قرض‌الحسنه دوستان خاص تغییر یابد.! اصلا بهتر است در این دولت یک فرهنگ لغات جدید اختراع شود.
2770---0912 و 0594---0912
* به آقای رئيس‌جمهور بفرمایید معوقه به طلب کارمندان از دولت گفته می‌شود که پرداخت نشده نه اینکه بخواهیم 8 هزار میلیارد تومان سوءاستفاده مالی توسط 30 نفر در صندوق ذخیره فرهنگیان را با کلمه معوقه توجیه کنیم.
8886---0930
* حرف دلم را فقط با شما در میان می‌گذارم. آقای رئیس‌جمهور جواب این اختلاس‌های صورت گرفته در دولت خود را که نام معوقه بر آنها نهاده است چگونه می‌خواهد توجیه کند؟ بر فرض که در دنیا راه فرار و توجیه باز باشد در آخرت چه باید کرد؟
0084---0911
* با تعریف جدید آقای رئیس‌جمهور از اختلاس که آن را به معنای معوقه دانسته‌اند باید بیشتر زندانیانی که به علت اختلاس زندانی شده‌اند آزاد بشوند.
4190---0917
* به‌آقای رئیس‌جمهور عرض می‌کنیم آن گناهی که نباید پخش شود گناه شخصی است نه گناه دست‌اندازی دولتی‌ها به اموال مردم و بیت‌المال چرا ایشان در امور بدیهی هم تشکیک می‌کند؟
7977---0912
 * بدا به حال کسانی که فساد میلیاردی نیروی زیرمجموعه مدیریتی خود را توجیه می‌کنند و حاضرند آخرت خودشان را برای دنیای دیگری خراب سازند.
8886---0930
* رئیس‌جمهور می‌گوید چرا دزدی‌ها و فسادهای مالی را این‌قدر بزرگ می‌کنید و موجب یأس مردم می‌شوید! به ایشان عرض می‌کنم ظاهرا 8 هزار میلیارد تومان که 18 ماه پول یارانه مردم است مبلغ کمی است که برخی وزرای شما هنگام پرداخت آن در هر ماه عزا می‌گیرند؟!
9762---0917
* نسبت دادن عبارت نفهم به منتقدین دولت از سوی آقای رئیس‌جمهور آن هم در صحن علنی خانه ملت عملی دور از اخلاق و همچنین دور از شأن جایگاه اولین مقام اجرایی کشور بود. امیدواریم ایشان کار اشتباه خود را اصلاح بکنند.
3208---0912
* آقای رئیس‌جمهور به خوبی با فنون عملیات روانی آشنا هستند و هر از چند گاهی مردم و رسانه‌ها را از دغدغه ناشی از بی‌تدبیری‌های اقتصادی دولت مشغول به امور فرعی می‌کند تا  خودشان قدری نفس تازه کنند. به ایشان عرض می‌کنم، انقلابی‌نما، کسانی هستند که با تابلوی انقلاب ‌آمدند و استحاله شدند و دل در گرو کدخدا نهادند.
3104---0912
*‌ از رئیس‌مجلس شورای اسلامی در تعجبم که چطور در روز رای به وزرای پیشنهادی، وقتی رئیس‌جمهور به نمایندگان ملت و عصاره ملت اهانت و آنها را نفهم خطاب کرد هیچ واکنشی از  خود نشان نداد.
عربی
* چه عیبی داشت اگر آقای رئیس‌جمهور این اصرار، سماجت و پشت کاری را که در تثبیت سه وزیر مورد نظر خود داشتند در امر گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی مردم مانند اشتغالزایی و کاهش آمار بی‌کاری کشور داشتند؟
8916---0911
* بسیار زشت است که رئیس‌جمهور منتقدان انقلابی را، انقلابی نمای نفهم تلقی کند. گفته‌اند ادب مرد به ز دولت اوست.
عضو خانواده شهید
* یک شرکت قطری قرار است وارد بازار ایران شود و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کالای لوکس در کشورمان افتتاح کند همان قطر با حمایت از تروریست‌های تکفیری جوانان مسلمان بسیاری من جمله از ایران اسلامی را به شهادت رسانده است واقعا در این کشور چه خبر است؟
9255---021
* قرار است ساخت نیروگاه برق با شرکت ترکیه‌ای، قرارداد ساخت و احداث گلخانه با شرکت‌های ترکیه‌ای و قرارداد ساخت شهرک صنعتی با شرکت ترکیه‌ای و... چرا مسئولان دولتی به جای حمایت از توان و نیروی کار داخلی برای جوانان ترکیه‌ای اشتغالزایی می‌کنند. منطقه گلخانه‌ای وسیع در استان البرز را با عدم حمایت به نابودی کشاندند و شهرک‌های صنعتی‌مان را به مکانی متروکه تبدیل کردند توان هسته‌ای هم که قرار بود تولید برق کند تا به خودکفایی خودمان ببالیم به آن سرنوشت دچار شد.
2914---0912
* اظهارات معاون وزیر نیرو در مورد ارزان بودن انرژی برق در نوع خود جالب بود. زیرا از امضای برجام تاکنون مبالغ قبض‌های برق رشد ده‌ها برابری داشته در حالی که نه یارانه‌ها افزایش داشته و نه خدمات خاصی اضافه شده است. فقط گران شدن برق به معیشت خانواده‌ها فشار بیشتری وارد آورده است و بدتر اینکه این پول‌ها قرار است به شکم شرکت‌های ترکیه‌ای ریخته شود.
آشتیانی‌فر و 0883---031
* جناب آقای ظریف به رغم هدایای شما به مقامات آمریکایی، جان کری با گستاخی تمام می‌گوید ما ایران را بعد از برجام باز هم تحریم کرده‌ایم! امیدوارم در دیپلماسی شما تجدیدنظری مشاهده شود و با لبخند به استقبال دشمنان نظام نروید.
سامانی
* لطفا اسامی نمایندگانی را که به فعالان فتنه رای دادند، منتشر کنید.
5745---0911
* چگونه به اعضای خانواده‌ام تفهیم بکنم که پرداخت 500 میلیارد تومان وام به یک مدیر از محل صندوق ذخیره فرهنگیان معوقه می‌باشد و کار خلاف قانون صورت نگرفته است؟ لطفا آقای رئیس‌جمهور در مورد ارزیابی خود درباره شعور ملت تجدیدنظر بفرمایند.
5530--0936
* چرا مجددا رئیس‌جمهور در مجلس به هنگام دفاع از وزرای پیشنهادی، فرصت را غنیمت شمرد و بار دیگر منتقدان را نفهم نسبت به مصلحت کشور نامید؟ جالب اینجاست که برخی از نمایندگان چنین وقت‌هایی خود را به نشنیدن زدند. اما وقتی منتقدین حرفی می‌زدند با توپ و تشر حمله می‌کردند و درس اخلاق‌مداری به آنها دادند! چرا؟!
7977---0912
* وقتی شخص دوم کشور چین یعنی معاون حزب کمونیست آن کشور دستش آلوده به فساد می‌شود برای او اعدام را در نظر می‌گیرند تا عبرتی برای دیگران شود، معلوم است که اقتصاد آن کشور رشد کند. برخلاف کشور ما که متاسفانه هم‌جناحی‌های فرد اختلاس‌کننده با جاروجنجال و هوچیگری کارهای او را ماله‌کشی می‌کنند و عدالت را قربانی جناح می‌کنند.
7652---0911
* به آن نماینده مجلس که در نطق خود درصدد تبرئه فتنه‌گران سال 88 برآمد و از مدافعین انقلاب اشکال گرفت که چرا نمی‌گذارند فتنه فراموش شود عرض می‌کنیم تعجب در این است که چرا ایشان دلش از توهین‌های صورت گرفته به ساحت امام حسین(ع) در فتنه سال 88 توسط فتنه‌گران به درد نیامده و خیلی راحت جنایت و خیانت‌های فتنه‌گران به کشور را فراموش کرده‌اند.
قاجار
* دولت آقای روحانی به حدی انفعالی عمل کرده که معاون پلیس فکستنی دوبی اظهارات جنگ‌طلبانه علیه ایران داشته است!
3165---0938