kayhan.ir

کد خبر: ۸۹۵۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
در دیدار با روحانی مطرح شد

درخواست هیئت رئیسه فراکسیون امید برای تغییر مدیران درآستانه انتخابات

دردیدار هیئت رئیسه فراکسیون امید با رئیس‌جمهور اعضای این فراکسیون خواستار تغییرات بیشتر در سطح مدیران ملی و استانی در آستانه انتخابات شدند!



بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا پیرامون جلسه روز پنج‌شنبه هیئت رئیسه فراکسیون امید با روحانی اظهار کرد: در این جلسه که با حضور چند تن از مدیران و معاونین دولتی برگزار شد آقایان روحانی، عارف و برخی اعضای فراکسیون اظهارات خود را مطرح کردند.
پارسایی گفت که قرار است تیمی از طرف دولت و فراکسیون برای تعامل و هماهنگی بیشتر بین این دو معرفی شود.
نماینده مردم شیراز در مجلس اضافه کرد: آقای روحانی همچنین از همراهی مجلس دهم با دولت در جهت پیش برد اهداف و برنامه ها و تعامل دو طرفه ابراز خرسندی کردند و گفتند که رای اعتماد به وزرا نشان داد که چه تعداد از مجلس با دولت همراه هستند و روشن کرد که اکثریت مجلس همراه دولت هستند.
پارسایی افزود: آقای عارف هم دراین جلسه کلیاتی از عملکرد فراکسیون و نحوه مدیریت جلسه رای اعتماد را تشریح کردند و گفتند که فراکسیون امید از نظر گفتمان همراه دولت هستند.
پارسایی با اشاره به طرح مشکلات اقتصادی، رکود و تعاملات سیاسی در حوزه داخلی و خارجی در این جلسه تصریح کرد: دغدغه نمایندگان عدم هماهنگی و همراهی برخی مدیران با دولت چه در بخش ملی و چه استانی بود و این که همچنان افرادی از دولت قبل هستند که بدون اینکه با دولت همراهی کنند. متاسفانه این وضعیت از تعامل و محافظه کاری گذشته و به سمت وادادگی رفته که امری خطرناک برای انتخابات آینده و همچنین پیش‌برد اهداف دولت است.