kayhan.ir

کد خبر: ۸۹۳۴۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵

کیهان و خوانندگان





33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323



* به آقای رئیس‌جمهور که اجازه نداد به پرونده فساد 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی رسیدگی شود عرض می‌کنم بنده یک معلم زن هستم و مجبور شدم برای درمان فرزندم طلاهای خود را بفروشم. من شکایت خودم را به دادگاه خداوند که جای حق نشسته می‌برم.
قاسمی - خوزستان
* آقای رئیس‌جمهور وعده تشکیل دولت پاکدست و راستگو را داده بود. پس این  پرونده‌های فساد که یکی پس از دیگری رو می‌شوند نشانه چیست؟
1822---0990
* کاش آقای رئیس‌‌جمهور این اصرار بر معرفی سه نامزد قبلا رد شده از سوی مجلس برای سه وزارتخانه فاقد وزیر را در پافشاری معرفی نماینده کشورمان در سازمان ملل که آمریکا نپذیرفت داشت. ولی دیدیم که ایشان در مقابل تصمیم آمریکا کوتاه آمدند و فرد دیگری را جایگزین کردند.
6024---0922
* کیست که نداند تغییر وزرا آن هم وزرای غیراقتصادی در شرایطی که مشکلات عمده جامعه کنونی معیشت، تورم، گرانی، رکود، اشتغال، بیکاری و... است، برای اغراض سیاسی و فرار از پاسخگویی به فساد عظیم هشت هزار میلیاردی و... است.
8464---0913
* در دولت مدعی تدبیر و امید میلیاردها تومان پول فرهنگیان بی‌نوا را خوردند ولی حامیان دولت پاکدست دهانشان قفل شده است! شاید هم از فاش شدنش شوکه شده‌اند.
1383---0915
* آقای رئيس‌جمهور گفته‌اند نباید با رقبا سر جنگ داشته باشیم پس چرا آقای روحانی آن جریان سیاسی را که اصرار داشت چند سال قبل پای ایران را به درگیری بین آمریکا و طالبان باز کند از خود طرد نکرده است؟
0594---0912
* آن کسانی که برای کنار زدن رقیب خود از کاه کوه می‌سازند چرا نوبت به فسادهای خودشان مثل حقوق‌های نجومی و فساد 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان که می‌رسد خود را به راه دیگر می‌زنند.
8895---0919
* معلوم نیست آقای رئیس‌جمهور چه بر سر رسانه ملی آورده که به یک هزارم خطاهای فاحش دولت ورود پیدا نمی‌کند متأسفانه باید گفت رسانه ملی، رسانه میلی آقای رئیس‌جمهور شده است. مسئولان صداوسیما با حق‌الناس چه می‌خواهند بکنند؟
7699---0913
* وزیر راه و شهرسازی در برنامه پایش سیمای جمهوری اسلامی ایران فقط مشکلات را مطرح کرد درحالی که باید به مردم پاسخ می‌داد در مدت این سه سال وزارت چه کرده است؟
0594---0912
* اقای هاشمی از برنامه مهندسی شده خویش در تشکیل مجلس خبرگان دوره جدید دنبال چه چیزی بوده که با حالت ناکامی اعلام کرده به هدف خودش نرسیده است؟
8455---0912
* قوه قضائیه چرا با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی برخورد نمی‌کند؟ توصیه‌های صریح رهبری بالاخره چه موقع عملی خواهد شد؟
3848---0912
* آقای ظریف گفته است قرار نبود در برجام آمریکایی‌ها در مقابل ایران زانو بزنند. اما سخن ما این است که چرا تیم هسته‌ای و خود ایشان در مقابل آمریکایی‌ها ضعف نشان دادند و قدرت هسته‌ای کشور را در مقابل وعده‌های روی کاغذ واگذار کرده‌اند.
عزیزی جانباز انقلاب
* افشاگری‌های کیهان درمورد افراد معلوم‌الحالی که در تخت جمشید تجمع کرده و به بهانه تولد کوروش ماهیت ارتجاعی و عقب‌افتاده خودشان را رو کرده‌اند اقدام به جایی بود.
شجاع از بوکان
* آقای رئیس‌جمهور به جای این همه وعده و وعید درمورد رونق اقتصادی پاداش سنوات کارمندان بازنشسته را بپردازد تا حداقل یک کاری انجام داده باشند. گوش ما پر از وعده‌های تحقق نیافته شده است.
2943---0916
* مورد تاسف بار صندوق ذخیره فرهنگیان یک ظلم بزرگی در حق فرهنگیان است زیرا فرهنگیان حتی برای خوردن چای روزانه در محل خدمت ناچارند هزینه‌اش را از جیب خود پرداخت کنند و دولت هیچ مبلغی برای آن در نظر نگرفته است. کارشکنی و دست‌درازی به ذخیره فرهنگیان یک ناجوانمردی و خیانت آشکار است.
6877---0915
* انتظار این بود که در طرح تحول نظام سلامت در برنامه‌های خدمت‌رسانی اولویت با اقشار بی‌بضاعت و آسیب‌پذیری باشد که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نبوده و نیستند.
6263---0938
* دولت تدبیر کسانی را که در ماه یک روز کار می‌کنند نیز جزو شاغلین محسوب می‌نماید شاید به نجومی بگیران نگاه کرده‌اند که یک روز حقوق آنها 8 میلیون تومان می‌شود و 29 روز دیگر اضافه‌کاری محسوب می‌شود!
نوائی - ساری
* همراهان کاروان اهل‌بیت(ع) در زیارت اربعین، چه زیباست در حمایت از اهداف مقدس آل‌ا... و کمک به مظلومان جهان و سرکوبی دشمنان و استکبار و صهیونیسم از خرید دلارهای شیطان بزرگ خودداری و فقط از دینار عراقی و ریال ایرانی استفاده کنند!
0376---0912
* با توجه به فساد گسترده در صندوق ذخیره فرهنگیان و نداشتن وزیر، تکلیف فرهنگیانی که در مهرماه بازنشسته شده‌اند چیست؟ تا کی باید منتظر بمانیم؟!
1713---0915
* قطعه زمینی در شهر شیراز برای بلوار خیابانی به شهرداری فروخته شد اما متاسفانه شهرداری تا به حال پول زمین را پرداخت نکرده است و رسیدگی بنده هم بی‌نتیجه مانده است! از مسئولین تقاضای رسیدگی دارم.
9452---021
* شهرک‌های صنعتی قم (شهرک شکوهیه) در 2 سال اخیر رشد قیمت را تجربه کرده‌اند، در حالی که تولید در این شهرک در رکود و کساد به سر می‌برد. معاملات زمین در کشور در 3 سال اخیر با رکود و افت قیمت روبرو بوده است اما موضوع شهرک‌های قم به دلالی‌ها گره خورده و باعث افزایش قیمت شده است؟
6444---0253
* بنده یک بازنشسته شرکت دخانیات هستم که یارانه‌ام را از ابتدای سال قطع کرده‌اند به این بهانه که از مناطق 1 تا 7 تهران هرکسی با هر عنوان، باید یارانه‌اش قطع شود! در حالی که بنده مستأجرم و حقوق بازنشستگی‌ام حدود 1 میلیون تومان است! این دیگر چه جور عدالتی است؟!
7054---021
پاسخ شرکت بهره‌برداری قطار شهری تهران و حومه
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه مورخ 1 مهر 1395 صفحه 2 با مضمون؛ درخواست اعلام نام همه ایستگاه‌ها در مترو به آگاهی می‌رساند: موضوع بلافاصله در دست بررسی قرار گرفت و مشخص شد که عدم پخش نام ایستگاه در خط سه از طریق بلندگو به دلیل اختلال در فایل صوتی یکی از قطارها بوده که پس از بارگذاری مجدد فایل اینک مشکل برطرف شده است.
پاسخ روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه وزین مورخ 95/7/25 با موضوع «انتقاد تاکسیرانان از سازمان تاکسیرانی» به آگاهی می‌رساند؛ از آذرماه سال 1392 سازمان تاکسیرانی به طرق مختلف تمام تاکسیرانان را برای تعویض، تمدید و دریافت پروانه هوشمند فراخوان کرد. در این مدت تقریبا تمامی تاکسیرانان فعال در چرخه حمل و نقل مراجعه و اقدام کردند. تنها تعداد کمی از مالکین تاکسی به دلایل متعدد مراجعه نکردند که با عنایت به مواد 2 و 3 آیین‌نامه اجرایی تاکسیرانی و بندهای ح- ط ماده 2 آیین‌نامه انضباطی تاکسیرانان، امتیاز تاکسی برای کسانی است که دارای پروانه فعالیت معتبر باشند. لذا به جهت حفظ منافع شهروندان و با عنایت به تبصره یکم ماده 5 آیین‌نامه اجرایی تاکسیرانی مبنی بر همسانی پروانه تاکسیرانی با گواهینامه رانندگی، طرح برخورد با متخلفین و تاکسیرانان غایب در چرخه حمل و نقل درون شهری به صورت ارشادی آغاز گردیده است. احتمالا مورد هدایت تاکسی به پارکینگ توسط عوامل انتظامی و به دلایل دیگر چون نداشتن مدارک احراز مالکیت باشد.»