kayhan.ir

کد خبر: ۸۹۳۳۲
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
سردار فضلی:

رزمایش الی بیت‌المقدس در ۱۳ استان همزمان آغاز می‌شود

فرمانده قرارگاه مرکزی امام هادی(ع) گفت: همزمان با ١٣ آبان روز استکبارستیزی، مرحله جدیدی از رزمایش‌های الی بیت‌المقدس در ۱۳ استان کشور آغاز می‌شود.






سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه مرکزی امام هادی(ع) در نشست خبری اظهار داشت: بسیجیان برای دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی و مستضعفین عالم، خود را با تمرینات رزمی و دفاعی آماده نگه می‌دارند.
وی افزود: همزمان با ١٣ آبان روز استکبار‌ستیزی، مرحله جدیدی از رزمایش‌های الی بیت‌المقدس در سال ٩٥ با توجه به تهدیدات پیش رو در حوزه‌های دفاعی و امنیتی آغاز می‌شود.
فرمانده قرارگاه مرکزی امام هادی(ع) تاکید کرد: 343 گردان بیت‌المقدس و ٢٤ گردان کوثر در 13 استان و ٧٢ شهر به صورت همزمان رزمایش دو روزه خود را در ١٣ و ١٤ آبان اغاز می‌کنند.
فضلی ادامه داد: این رزمایش در استان‌های قزوین، گیلان، مازندران، ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کرمان و لرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: تمرینات شبانه در رزمایش‌های گذشته صورت گرفته و امسال بصورت وسیع‌تر و برای اولین بار به صورت رسمی رزمایش شبانه برگزار می‌شود که برای دشمنان انقلاب پیام دارد.
به گزارش فارس، فرمانده قرارگاه مرکزی امام‌هادی(ع) گفت: همه عرض و طول تکفیری‌ها و داعشی‌ها و مستکبرین و تاکتیک‌های آنها را دایما رصد می‌کنیم و راه‌های مقابله با آن تمرین می‌شود.
فضلی اظهار داشت: بسیجیان در استان‌های ساحلی، عملیات دفاع از ساحل را در این رزمایش اجرا می‌کنند.
وی در پایان گفت:  500 گردان بسیج در تمرینات خود، امداد و نجات را هم تمرین کرده‌اند که در حوزه عمل بسیار کاربردی بود.