استاندار قم خواستار بهرهبرداری سریعتر آزادراه قم- گرمسار شد
استاندار قم در حاشیه بازدید از پروژه آزاد راه قم- گرمسار خواستار تسریع در احداث و بهرهبرداری از این مسیر شد.
قم- خبرنگار کیهان:
استاندار قم در حاشیه بازدید از پروژه آزاد راه قم- گرمسار خواستار تسریع در احداث و بهرهبرداری از این مسیر شد.
حجتالاسلام محمدصادق صالحیمنش گفت: این مسیر منافع اقتصادی فراوانی برای کشور و منطقه دارد و مانع از تصادفات جادهای و تلفات انسانی میشود.
وی افزود: انبوهی از وسایل نقلیه از غرب و جنوب غرب کشور و استانهای مرکزی برای رفتن به مشهد مقدس از این مسیر استفاده میکنند که این امر باعث میشود از ترافیک استان و شهر تهران کاسته خواهد شد.
استاندار قم خواستار تامین اعتبار لازم برای اتمام پروژه شد و تصریح کرد: امیدواریم این پروژه تا خردادماه 93 به بهرهبرداری برسد.
گفتنی است احداث این پروژه در مهرماه 1389 با حضور رئیس جمهور وقت آغاز شده است.
این مسیر 155 کیلومتر طول دارد و به دلیل قرار گرفتن در سه استان قم- تهران و سمنان با مدیریت ادارات کل راه و شهرسازی این استانها در حال احداث است. پیشرفت کار ساخت این پروژه 75درصد اعلام شده است.
استاندار قم در حاشیه بازدید از پروژه آزاد راه قم- گرمسار خواستار تسریع در احداث و بهرهبرداری از این مسیر شد.
حجتالاسلام محمدصادق صالحیمنش گفت: این مسیر منافع اقتصادی فراوانی برای کشور و منطقه دارد و مانع از تصادفات جادهای و تلفات انسانی میشود.
وی افزود: انبوهی از وسایل نقلیه از غرب و جنوب غرب کشور و استانهای مرکزی برای رفتن به مشهد مقدس از این مسیر استفاده میکنند که این امر باعث میشود از ترافیک استان و شهر تهران کاسته خواهد شد.
استاندار قم خواستار تامین اعتبار لازم برای اتمام پروژه شد و تصریح کرد: امیدواریم این پروژه تا خردادماه 93 به بهرهبرداری برسد.
گفتنی است احداث این پروژه در مهرماه 1389 با حضور رئیس جمهور وقت آغاز شده است.
این مسیر 155 کیلومتر طول دارد و به دلیل قرار گرفتن در سه استان قم- تهران و سمنان با مدیریت ادارات کل راه و شهرسازی این استانها در حال احداث است. پیشرفت کار ساخت این پروژه 75درصد اعلام شده است.