کد خبر: ۸۷۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۱
در نامه‌اي به دو مقام مسئول

ربيعي خواستار استيفاي حقوق بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي شد

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي خواستار استيفاي حقوق بيمه‌شدگان سازمان تأمين اجتماعي شد.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي خواستار استيفاي حقوق بيمه‌شدگان سازمان تأمين اجتماعي شد.
به گزارش ايرنا، علي ربيعي در نامه‌اي به دبير هيئت امناي سازمان تأمين اجتماعي و مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي پيگيري حقوقي مفاد گزارش هيئت تحقيق و تفحص مجلس شوراي اسلامي را براي استيفاي حقوق بيمه‌شدگان سازمان تأمين اجتماعي خواستار شد.
در اين نامه ربيعي خطاب به احمد ميدري دبير هيئت امناي سازمان تأمين اجتماعي و تقي نوربخش مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي آمده است:
1- گزارش هيئت تحقيق و تفحص مورد مطالعه دقيق قرار گيرد و آن دسته از مواردي که مربوط به حقوق بيمه‌شدگان و سازمان تأمين اجتماعي است از طريق مراجع ذيصلاح مورد پيگيري حقوقي قرار گيرد.
2- بخشي از مفاد گزارش هيئت تحقيق و تفحص بر اثر مشکلات ساختاري و بي‌انظباطي‌هاي مالي رخ داده که لازم است اين موانع مورد توجه قرار گرفته و روندهايي که بسترساز اين مسايل بوده مورد بازنگري قرار گيرد.
3- مفاد گزارش نشان مي‌دهد بدنه سازمان تأمين اجتماعي اعم از کادر بيمه‌اي و درماني در روند فعاليتهاي خود از سلامت کامل برخوردار هستند که بدينوسيله هيئت امناي سازمان قدرداني خود را از زحمات آنان اعلام مي‌دارد.
4- مجموعه‌اي از راهبردها و اقدامات براي سالم‌سازي و کارآمدسازي صندوق‌ها طراحي و ابلاغ گردد.