kayhan.ir

کد خبر: ۸۶۱۴۶
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

اخبار کوتاه از فوتبال


دیدار دوستانه ایران – تایلند؛ ۱۹ آبان در بانکوک
تیم‌های ملی ایران و تایلند دیدار دوستانه‌ای را در ۱۹ آبان ماه در بانکوک برگزار می‌کند.طبق اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و تایلند روز۱۹ آبان در شهر بانکوک دیدار دوستانه‌ای را برگزار می‌کنند. این دیدار ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ملی راجامانگالا که دیدارهای تایلند در آن انجام می‌شود برگزار خواهد شد.پس از این دیدار تیم‌ ‌ملی پنجمین بازی خود را در مرحله انتخابی جام جهانی فوتبال را در مالزی مقابل سوریه برگزار می‌کند. این دیدار نیز ۲۵ آبان ماه برگزار می‌شود.پیش از این گفته می‌شد تیم‌های ملی ایران و ترکیه در ۱۸ آبان ماه در سوئد به مصاف هم می‌روند که با توجه به میزبانی سوریه در مالزی و فاصله زمانی زیاد این دو کشور بازی با ترکیه لغو شد.تیم‌ ‌ملی تایلند نیز در گروه دوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ قرار دارد و تاکنون در دو بازی نخست خود موفق به کسب پیروزی نشده است.

ویتنام حریف تیم نوجوانان ایران شد
تیم فوتبال نوجوانان ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا با ویتنام دیدار خواهد کرد.تیم فوتبال نوجوانان ایران که پیش از این صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا قطعی کرده بود حریف خود را در این مرحله شناخت.با پایان مسابقات مرحله گروهی نوجوانان آسیا و پیروزی 3 بر یک ویتنام برابر قرقیزستان، شاگردان چمنیان باید فردا برابر ویتنام به میدان بروند.این مسابقات در کشور هند برگزار می‌شود.

دومین دربی منچستر تا ۳۵ روز دیگر
قرعه‌کشی دور چهارم جام اتحادیه فوتبال انگلیس، تیم‌های همشهری منچستریونایتد و منچسترسیتی را برابر هم قرار داد و مشخص کرد که تاتنهام نیز باید به خانه لیورپول سفر کند. با پایان بازی‌های دور سوم جام اتحادیه فوتبال انگلیس، قرعه‌کشی بازی‌های مرحله بعد این رقابت‌ها برگزار شد که بر اساس آن دو تیم شهر منچستر، یونایتد و سیتی باید روبه‌رو هم قرار بگیرند.شیاطین سرخ و مردان پپ گواردیولا روز پنجم آبان در شرایطی در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر خواهند رفت که دو هفته پیش نیز در همین ورزشگاه در لیگ برتر برابر هم قرار گرفتند و من‌یونایتد تحت هدایت ژوزه مورینیو با نتیجه 2 بر یک مغلوب من‌‌سیتی گواردیولا شد.دیگر بازی جذاب مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس، مصاف تاتنهام و لیورپول خواهد بود که همزمان با جدال همشهریان منچستری‌، در ورزشگاه آنفیلد برگزار می‌شود. بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس 4 و 5 آبان برگزار می‌شوند.

دوس‌سانوس به پیکان پیوست
باشگاه پیکان روز پنجشنبه هفته گذشته به صورت رسمی با سومین بازیکن خارجی این فصل خود قرارداد بست. هالیسون برونو ملو دوس‌سانتوس، مدافع میانی برزیلی که سابقه بازی در تیم‌های سانتوس، پورتوگوئسا، ژیل‌ویسنته و بوتافوگو را در کارنامه دارد، پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی و حضور در هیئت‌ فوتبال تهران قرارداد یک ساله خود را با پیکان ثبت کرد.این مدافع 31 ساله و 189 سانتیمتری پس از لوون آیراپتیان و گادوین منشا، سومین بازیکن خارجی این فصل پیکان محسوب می‌شود.