اشکانی: تیم ملی بزرگسالان کشتی فرنگی با ردههای پایه متفاوت است
علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: از اعتماد شورای فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی و در نهایت فدراسیون کشتی به خود تشکر میکنم.
سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی پس از انتخابش در این پست گفت: امیدوارم با توکل بر خدا، دعای خیر مردم، حمایت شورای فنی کشتی فرنگی ایران و استفاده از تجربیات تمامی زحمتکشان این رشته، بتوانم در هدایت تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان موفق باشم چرا که این تیم افتخارات با ارزشی را در کارنامه خود دارد.
اشکانی تصریح کرد: خود را شاگرد محمد بنا میدانم و در مسابقات جهانی 2005 بوداپست مجارستان نیز در کنار این مربی بزرگ به مدال نقره جهان رسیدم، قبل از شروع کار از بزرگان این رشته رخصت میطلبم و قطعا از تجارب آنها استفاده میکنم.
اشکانی در مورد برنامههای خود تصریح کرد: به زودی کادر فنی خود را اعلام خواهم کرد، به دنبال استفاده از نیروهای جوان و با تجربه بالای فنی هستم ضمن اینکه از تجربیات پیشکسوتان این رشته نیز استفاده خواهم کرد.
وی با اشاره به اینکه تغییر قوانین کشتی فرنگی و حذف شدن قانون خاک را در رده سنی نوجوانان، تجربه کرده ام و باید در این زمینه سخت کارکنیم، در پایان خاطرنشان کرد: کار در رشته بزرگسالان، تفاوتهای زیادی با رشتههای پایه دارد، اما من پیش از این نیز سابقه مربیگری تیم ملی بزرگسالان را داشتهام و تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم به کار خواهم بست و امیدوارم با حمایت مردم به عنوان حامیان ورزش ملی کشور، بتوانم به کشتی فرنگی خدمت کنم.