دفاع نخستوزير رژيم صهيونيستي از اصحاب فتنه
نخستوزير رژيم صهيونيستي که در ايام فتنه سال 88 بارها از فتنهگران حمايت کرد اين بار طي اظهاراتي ضمن دفاع همه جانبه از اصحاب فتنه و سران آن مدعي شد مخالفان جمهوري اسلامي شبانه ربوده شده و گلولهباران ميشوند!
نخستوزير رژيم صهيونيستي که در ايام فتنه سال 88 بارها از فتنهگران حمايت کرد اين بار طي اظهاراتي ضمن دفاع همه جانبه از اصحاب فتنه و سران آن مدعي شد مخالفان جمهوري اسلامي شبانه ربوده شده و گلولهباران ميشوند!
به گزارش فارس، «بنيامين نتانياهو» نخستوزير رژيم صهيونيستي در سخنراني که از بيتالمقدس و با ويدئو کنفرانس براي نشست اتحاديه اصلاح يهوديت انجام ميشد، مانند هميشه بخش زيادي از اظهارات خود را به ايران اختصاص داد.
وي با تکرار اين ادعا که ايران براي برنامه هستهاي صلحآميز به غنيسازي داخلي و نيروگاه آب سنگين نياز ندارد، گفت تهران قصد دارد به توان هدف قرار دادن اروپا و آمريکا دست يابد.
در حالي که رژيم صهيونيستي چند صد کلاهک هستهاي دارد، نخستوزير اين رژيم در بخشي از اين سخنراني با تکرار ادعاي تلاش ايران براي دستيابي به تسليحات هستهاي، گفت: به همين دليل است که سران ايران بر غنيسازي داخلي اورانيوم پافشاري ميکنند. انرژي صلحآميز هستهاي به غنيسازي داخلي اورانيوم نيازي ندارد، اما آنها به همان دليل بر آن اصرار ميکنند. به همين دليل است که ايران دارد يک رآکتور آب سنگين در اراک ميسازد. اين رآکتور ميتواند پلوتونيوم توليد کند و يک منبع تازه براي سوخت تسليحات هستهاي است. شما به جز براي تسليحات اتمي به پلوتونيوم نياز نداريد. به همين دليل هم هست که ايران به دنبال ساخت موشکهاي قارهپيماست، آنها اين موشکها را براي ارسال ايزوتوپهاي پزشکي به بيماران ايراني در فضا نميخواهند. آنها موشک قارهپيما ميسازند دقيقا به خاطر همان هدفي که موشکهاي قارهپيما ساخته ميشود، يعني حمل کلاهکهاي اتمي.
وي با حمايت تمام قد از سران فتنه و توهين به راي مردم ايران مدعي تقلب در انتخابات رياستجمهوري ايران در سال 88 شد و گفت: ما 4 سال قبل چهره واقعي رژيم را ديديم، وقتي که آنها پيروز انتخابات را حبس کردند. ميدانيد که، آنها در آمارها دست بردند، ميليونها راي را دزديدند و رهبري که انتخابات را برده بود، هنوز هم در حبس خانگي به سر ميبرد. فکر ميکنم او يکي از خوششانسها بود، چرا که ديگران که جرات کردند با رژيم مخالفت کنند الان در زندانهاي بدنام ايران، پژمردهاند.
هنوز مدت زمان زيادي از اظهارات نتانياهو درباره ممنوعيت پوشيدن شلوار جين توسط جوانان ايراني نگذشته است که وي بار ديگر خود را سوژه خنده افکار عمومي آشنا با ايران ميکند. نخستوزير رژيم صهيونيستي اين بار در اظهاراتي عجيب گفت: هنوز هم بقيه در نيمههاي شب (در ايران) ناپديد ميشوند، يا در خيابان هدف گلوله قرار ميگيرند يا با جرثقيلهاي ساختماني دار زده ميشوند. وي در حمايت از مجرمان محکوم يا قاچاقچيان مواد مخدر به اين موضوع هم جنبه سياسي داد و گفت: آنها اين افراد را روي جرثقيلهاي ساختماني و در ميدانهاي شهر دار ميزنند. از وقتي رئيسجمهور روحاني در ماه اوت در دفترش مستقر شد، ايران بيش از 300 نفر را اعدام کرده است.
به گزارش فارس، «بنيامين نتانياهو» نخستوزير رژيم صهيونيستي در سخنراني که از بيتالمقدس و با ويدئو کنفرانس براي نشست اتحاديه اصلاح يهوديت انجام ميشد، مانند هميشه بخش زيادي از اظهارات خود را به ايران اختصاص داد.
وي با تکرار اين ادعا که ايران براي برنامه هستهاي صلحآميز به غنيسازي داخلي و نيروگاه آب سنگين نياز ندارد، گفت تهران قصد دارد به توان هدف قرار دادن اروپا و آمريکا دست يابد.
در حالي که رژيم صهيونيستي چند صد کلاهک هستهاي دارد، نخستوزير اين رژيم در بخشي از اين سخنراني با تکرار ادعاي تلاش ايران براي دستيابي به تسليحات هستهاي، گفت: به همين دليل است که سران ايران بر غنيسازي داخلي اورانيوم پافشاري ميکنند. انرژي صلحآميز هستهاي به غنيسازي داخلي اورانيوم نيازي ندارد، اما آنها به همان دليل بر آن اصرار ميکنند. به همين دليل است که ايران دارد يک رآکتور آب سنگين در اراک ميسازد. اين رآکتور ميتواند پلوتونيوم توليد کند و يک منبع تازه براي سوخت تسليحات هستهاي است. شما به جز براي تسليحات اتمي به پلوتونيوم نياز نداريد. به همين دليل هم هست که ايران به دنبال ساخت موشکهاي قارهپيماست، آنها اين موشکها را براي ارسال ايزوتوپهاي پزشکي به بيماران ايراني در فضا نميخواهند. آنها موشک قارهپيما ميسازند دقيقا به خاطر همان هدفي که موشکهاي قارهپيما ساخته ميشود، يعني حمل کلاهکهاي اتمي.
وي با حمايت تمام قد از سران فتنه و توهين به راي مردم ايران مدعي تقلب در انتخابات رياستجمهوري ايران در سال 88 شد و گفت: ما 4 سال قبل چهره واقعي رژيم را ديديم، وقتي که آنها پيروز انتخابات را حبس کردند. ميدانيد که، آنها در آمارها دست بردند، ميليونها راي را دزديدند و رهبري که انتخابات را برده بود، هنوز هم در حبس خانگي به سر ميبرد. فکر ميکنم او يکي از خوششانسها بود، چرا که ديگران که جرات کردند با رژيم مخالفت کنند الان در زندانهاي بدنام ايران، پژمردهاند.
هنوز مدت زمان زيادي از اظهارات نتانياهو درباره ممنوعيت پوشيدن شلوار جين توسط جوانان ايراني نگذشته است که وي بار ديگر خود را سوژه خنده افکار عمومي آشنا با ايران ميکند. نخستوزير رژيم صهيونيستي اين بار در اظهاراتي عجيب گفت: هنوز هم بقيه در نيمههاي شب (در ايران) ناپديد ميشوند، يا در خيابان هدف گلوله قرار ميگيرند يا با جرثقيلهاي ساختماني دار زده ميشوند. وي در حمايت از مجرمان محکوم يا قاچاقچيان مواد مخدر به اين موضوع هم جنبه سياسي داد و گفت: آنها اين افراد را روي جرثقيلهاي ساختماني و در ميدانهاي شهر دار ميزنند. از وقتي رئيسجمهور روحاني در ماه اوت در دفترش مستقر شد، ايران بيش از 300 نفر را اعدام کرده است.