kayhan.ir

کد خبر: ۸۳۵۳۱
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

 سخنگوی دولت گفته کشاورزان برای گرفتن پول فروش گندم‌هایشان، دولت را درک کنند! خواستم بدانم اینکه دولت حقوق ما کارکنان را 12 درصد و نهاد ریاست جمهوری را 63 درصد اضافه کرد و اینکه با حقوق یک‌ میلیون و چهارصد هزار تومان ما را جزو دهک‌های 9 و 10 تشخیص داد و یارانه ما را یک سال قبل قطع کرد  هم در چارچوب گفتمان «درک دولت» است؟ اینکه همچنان پافشاری کنید که همه گیرندگان حقوق‌های نجومی سرمایه نظامند چه؟
7977---0912
* سخنگوی دولت در مصاحبه خود خبر از هماهنگی کامل اعضای دولت و مدیران اجرایی کشور برای رتق و فتق امور جاری کشور می‌دهد ولی از آن طرف آقای ترکان رئیس مناطق آزاد در برنامه تلویزیونی از انواع ناهماهنگی و وجود سیاست‌های مختلف در دولت نام می‌برد و حتی وزیر صنعت و تجارت را تهدید می‌کند. بالاخره برای ملت روشن بکنند چه کسی راست می‌گوید؟
عربی
*‌ کسی که می‌خواهد این قراردادهای نفتی را با شرکت‌های خارجی ببندد در مورد کرسنت آن خسارات بزرگ را به کشور وارد کرد. چرا به قراردادهای جدید نفتی، مهر محرمانه می‌زند؟ چرا آقای وزیر اقتصاد و بانک مرکزی با قرارداد FATF می‌خواهند اطلاعات بانکی کشور را تقدیم آمریکا کنند و تحریم ظالمانه نسبت به برخی از اشخاص و شرکت‌های داخلی را به رسمیت بشناسند؟ چرا مناطق آزاد را جایی برای جولان کالاهای قاچاق کرده‌اند؟ چرا آقای آخوندی به جای گسترش حمل و نقل ریلی و جاده‌ای و دادن خدمات مناسب به مردم، آشپزی داخل قطار مسافربری را به شرکت اتریشی می‌سپارد و قطارهای لوکس را برای قشری خاص تدارک می‌بیند؟ واقعا هاج و واج مانده‌ایم!
5898---021
*‌ قرارداد نفتی 32 ساله با غربی‌ها که دشمنی و خصومت آنها در حدی بوده که مردم ایران را از نیازمندی‌های دارویی یا هواپیمایی تحریم کرده‌اند، به مثابه یک خیانت خواهد بود. نمایندگان مجلس برای حفظ عزت و استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران نسبت به موضوع قراردادهای نفتی جدید خیلی دقت داشته باشند و مواظب باشند دوباره در 20 دقیقه کشور دچار خسارت محض نشود.
2811---021
*‌ افرادی که نسبت به قراردادهای نفتی حساسیت ندارند و یک موضوع ملی را محرمانه می‌دانند در مورد سوخت‌گیری و آماده شدن جنگنده‌های خارجی در پایگاه هوایی همدان برای حمله به مواضع داعش واکنش نشان می‌دهند آنها کوتاه‌فکرانی هستند که هر چه دشمنان می‌گویند مثل طوطی فقط تکرار می‌کنند!
قاسمی - اصفهان
 * اگر قرار است عده‌ای قراردادهای ارتجاعی نفتی را به کشور تحمیل کنند پس حداقل تعطیلی 29 اسفند را هم از تقویم حذف کنند چرا که دیگر با این قراردادها نفت ملی نخواهد بود.
مهدی ایرانی
*‌ یک مقام مسئول دولتی مشخص کند آمریکا چند بار از برجام باید نان بخورد تا دست از سر ایران بردارد؟ این طور که پیداست از این به بعد آمریکایی‌ها هر کاری را بخواهند پیش ببرند آویزان برجام خواهند شد.
7977---0912
* قیمت مرغ گرم اگر همین طور افزایش پیدا کند تا چند ماه دیگر به قیمت گوشت قرمز نزدیک می‌شود! هیچ‌گاه قیمت مرغ تا به امروز به 8/200 تومان نرسیده بود و این دولت این رکورد را نیز در کارنامه خود با نمره عالی ثبت کرد!
آقا میری
* هر دوره از قبوض انرژی که به دست مشترکین می‌رسد، مبلغ مالیات، آبونمان و... از ماه گذشته بیشتر شده است آیا هیچ نهاد نظارتی و بازرسی نمی‌خواهد جلوی این رشد قیمت‌ها را بگیرد؟ چرا به جای رو به راه کردن معیشت مردم با سخت‌گیری‌های پی‌درپی به دنبال کوچک‌تر شدن سفره‌های خانواده‌ها هستند؟ آیا واقعا کسی در دولت صدای مردم را می‌شنود؟
3522---021
* در دولت اراده‌ای برای اجرای طرح خرید کالای ایرانی وجود ندارد مثلا در وزارت آموزش و پرورش کارت خرید اقساطی به کارمندان دارای حقوق زیر یک میلیون و پانصد هزار تومان داده می‌شود. معلوم است که کسی با این حقوق قدرت خرید اقساطی ندارد چنین شخصی خیلی هنر داشته باشد باید بتواند 30 روز ماه را با این حقوق سر بکند.
2799---0912
* بیمارستان [...] و [...] تهران حاضر به پذیرش بیمار دچار سقط جنین تالاسمی‌ ماژور با مجوز پزشکی قانونی و در حال فشار خون بالا بعد از چندین ساعت معطلی نشد. نتیجه اینکه متاسفانه این خانم با ناامیدی و تنهایی در منزل سقط کرد و آثار این ضایعه هنوز باقی مانده است. حال چه کسی پاسخگوست؟
3390---0912
* چندی پیش یک میهمان خارجی داشتیم. او از وضعیت پوشش نامناسب خانم‌ها در معابر عمومی اظهار تعجب می‌کرد. ولی متاسفانه مسئولان  مربوطه احساس مسئولیت نمی‌کنند.
6293---0919
* 9 ماه از ارسال پرونده پرداخت هزینه مرخصی دوران خدمت جمعی از کارکنان بازنشسته سال 93 شرکت مخابرات استان ایلام به دیوان محترم عدالت اداری کشور می‌گذرد. چرا هنوز شعبه 39 دیوان هیچ‌گونه اقدامی در خصوص پرونده مذکور انجام نداده است؟!
بازنشسته مخابرات - شهرام
* از نیروی انتظامی درخواست می‌شود به محلات شهر قدس به ویژه کوچه مقداد که مدتی است سرقت‌های سریالی در آنها انجام می‌گیرد رسیدگی کنند.
شاهی
* سد زنوز آذربایجان شرقی بزرگ‌ترین سد منطقه اکنون پر از آب است ولی چون کار به کاردان سپرده نشده در مجاورت همین سد، یک و نیم هکتار باغ سیب دارم که در سال جاری تنها 3 بار آبیاری کرده‌ام در حالی که در فصل گرما می‌بایست 8 بار تا به حال به آنها آب می‌دادم. هفت میلیون تومان هم پول آب پرداخت کرده‌ام. اغلب مردم مثل من در کنار سد هستند و از آب بی‌بهره، از این وضع رنج می‌برند خوب است کیهان به این مشکلات هم بپردازد شاید گوش شنوایی پیدا شود!
دکتر میرفریدون ریاضی
* از قول ما بازنشستگان فرهنگی شهرستان‌های کشور خطاب به وزیر آموزش و پرورش بنویسید بیمه طلایی آتیه که در مورد دارو،‌ عینک و دندان تعهدی ندارد به چه دردی می‌خورد؟
5479---0915
* آیا علت اینکه وزیر نیرو برای گرمای بالای 50 درجه قبض‌های آتشین صادر می‌‌کند این است که مردم گرمای 50 درجه را فراموش کنند؟ واقعا در این گرمای طاقت‌فرسا مردم چگونه با کدام فعالیت اضافه می‌توانند پول این قبوض را پرداخت کنند؟ آن هم در این رکود و گرانی و بیکاری! انصاف دهید.
4063---0938  
پاسخ روابط عمومی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران
 (سهامی خاص)
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه کیهان در خصوص «نبود خدمات در قطار مشهد - اصفهان» به آگاهی می‌رساند: مسافرین محترم قطار در طول مسیر در صورت نیاز به موارد اورژانس و مشاهده نقص در سایر موارد خدماتی می‌توانند با مراجعه به رئیس قطار نسبت به رفع مشکلات پیش آمده اقدام نموده و همچنین در صورت نیاز با برقراری ارتباط با سامانه صدای مسافر به شماره 0215149 نسبت به ارسال نظرات و انتقادات خود اقدام نمایند. لازم به ذکر می‌باشد در صورت ارائه مستندات (بلیت) توسط مسافر محترم این اداره کل آمادگی لازم در خصوص بررسی وضعیت و اعلام نظر در این زمینه را دارد.