kayhan.ir

کد خبر: ۸۳۴۶۰
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
صفارهرندی:

عده‌ای به دنبال تطهیر منافقین هستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز دشمن می‌خواهد با الفاظ دیپلماتیک از ما باج بگیرد و تصور می‌کند ما ضعیف شده‌ایم، اما باید گفت که جریان واقعی انقلاب فراتر از دولت و دستگاه دیپلماسی عمل می‌کند.

خرم‌آباد - خبرنگار کیهان:

محمدحسین صفارهرندی در خرم‌آباد با اشاره به اینکه امروز گروه‌های مرده‌ای که اثری از آنان نبوده، با دریافت دلارهای نفتی به دنبال ناامنی در کشور هستند عنوان کرد: نباید از روحیه انقلابی‌گری فاصله بگیریم در غیر این صورت دشمن به کشور نفوذ پیدا می‌کند.
وی با بیان اینکه عده‌ای به دنبال تطهیر منافقان هستند، اظهار داشت: باید گفت که جنایات منافقین بر کسی پوشیده نیست و در واقع منافقین همان داعشی‌های دهه 60 هستند و رذالت‌ها و جنایات‌ آنها فراموش نمی‌شود و ضرورت دارد بزرگان نظام در برابر تلاش‌هایی که برای تطهیر منافقین انجام می‌شود موضع‌گیری کنند.
وی با اشاره به اینکه افرادی امروز به بهانه دلسوزی برای نظام می‌گویند که باید از انقلابی‌گری دست بکشیم گفت: یکی از شاخص‌هایی که دشمن در صورت دست کشیدن از انقلابی‌گری بر ما تحمیل می‌کند این است که باید به قانونی شدن همجنس‌گرایی تن دهیم و به همین دلیل که تن به همجنس‌گرایی نمی‌دهیم متهم به نقض حقوق‌بشر می‌شویم.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی نباید از منشأ انقلاب دور شود گفت: افرادی که در صف انقلاب بودند و با مردم در مبارزات و کارهای دیگر همراهی می‌کردند امروز حرف‌های متفاوت از حرف‌های سابق خود می‌زنند و می‌گویند در عرصه بین‌المللی نمی‌توان بدون ارتباط با دیگر کشورها از جمله کفار مشکلات خود را حل کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مخالفت اصولگرایان و حزب‌اللهی‌ها برای تعامل با دنیا را یک دروغ بزرگ خواند و افزود: اگر امروز حزب‌اللهی‌ها، اصولگرایان، پیروان ولایت و رهبری دلسوزی می‌کنند این بدان معنا نیست که نمی‌خواهند با دنیا تعامل برقرار شود.
وی گفت: باید مطابق دستور اسلام با دنیا رابطه برقرار کنیم اما نباید آلوده شده و عزت خود را از دست بدهیم.
وی در خصوص برجام نیز گفت: امروز 6 ماه از دوره اجرایی کردن برجام گذشته و طرف مقابل به وعده خود عمل نکرده و این سودی برای ایران نداشته است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: قراردادهای نفتی باید در چارچوب مصارف و منافع ملت ما باشد و این منافع ملت ما در درازمدت در قالب این قراردادها قربانی نشود از این رو مجلس شورای اسلامی به دلیل آنکه انعقاد قراردادها برعهده دولت است به دنبال دخالت در کار دولت نیست.