kayhan.ir

کد خبر: ۸۳۱۸۶
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
در آزادراه تهران- کرج

برخورد 2 دستگاه اتوبوس مسافری 3 قربانی گرفت

رئیس پلیس راه البرز از برخورد 2 دستگاه اتوبوس مسافری در آزادراه تهران- کرج خبر داد و گفت: در این حادثه رانندگی یک زن و یک مرد و یک پسربچه جان باختند.



سرهنگ رضا اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت هفت و 15 دقیقه صبح جمعه در محدوده پیکان‌شهر تهران رخ داد که تعدادی از کارشناسان پلیس راه البرز برای بررسی علت حادثه به محل اعزام شدند.
وی اظهار داشت: این حادثه بین دو دستگاه اتوبوس مسافربری مان و اسکانیا در محدوده پیکان‌شهر و در حوزه استحفاظی تهران بزرگ به وقوع پیوست که سبب مرگ سه سرنشین اتوبوس اسکانیا شد.
اکبری در تشریح حادثه گفت: اتوبوس اسکانیا پس از پیاده کردن چند مسافر در زیر پل عابر پیاده پیکان‌شهر اقدام به خروج از شانه خاکی بزرگراه کرد که اتوبوس ‌مان از عقب با آن برخورد کرد.
وی خاطرنشان کرد: در این حادثه سه سرنشین یکی از اتوبوس‌ها شامل یک مرد، یک زن و یک کودک در دم جان خود را از دست دادند.
در این حادثه 45 نفر از سرنشینان این 2 اتوبوس به علت مصدومیت روانه بیمارستان شدند.
وی خواب‌آلودگی یکی از رانندگان اتوبوس‌ها را علت سانحه رانندگی اعلام کرد. اورژانس تهران تمامی 45 مصدوم این سانحه رانندگی را به بیمارستان‌های امام خمینی، شریعتی، حضرت رسول‌ اکرم(ص) و لقمان منتقل کرد.
5 مصدوم بدحال این حادثه توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شدند. 10 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد به محل حادثه اعزام شدند.