kayhan.ir

کد خبر: ۸۳۱۷۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

تماشاچیان انگلیسی با اهتزاز گسترده پرچم فلسطین تیم فوتبال رژیم صهیونیستی را کلافه کردند

صدها نفر از طرفداران تیم اسکاتلندی به نشانه همبستگی با مردم فلسطین پرچم فلسطین را به دست گرفتند. در این بازی تیم رژیم صهیونیستی 5 بر 2 شکست خورد.



طرفداران تیم فوتبال «سلتیک» اسکاتلند در بازی روز چهارشنبه دو تیم فوتبال اسکاتلند و رژیم صهیونیستی در استادیوم «سلتیک پارک» اسکاتلند به نشانه اعتراض به سیاست‌های تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین به طور گسترده پرچم فلسطین را بالا بردند. این اقدام  باعث کلافه شدن بازیکنان رژیم صهیونیستی شد.
منابع خبری اعلام کرده‌اند این اقدام طرفداران تیم سلتیک ممکن است منجر به جریمه تیم محبوبشان از سوی فدراسیون فوتبال اروپا شود. به ویژه آنکه بدانیم این بازی با نتیجه 5 بر 2 به شکست تیم اسرائیل منجر شد.
این اقدام بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی اسکاتلند داشته است. واکنش علیه تیم‌های ورزشکار رژیم صهیونیستی پیش از این نیز سابقه داشته است. در جریان یک بازی فوتبال دیگر در یکی از کشورهای اروپایی تماشاچیان با ریختن به زمین فوتبال تیم رژیم صهیونیستی را از زمین بیرون کردند. اقدامات مردم اروپا علیه رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که برخی کشورهای مرتجع عربی در راستای عادی‌سازی روابط با این رژیم و فراموشی مسئله فلسطین با هم مسابقه گذاشته‌اند.