kayhan.ir

کد خبر: ۸۳۰۷۸
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰

دبیر جشنواره مقاومت به دیدار خانواده شهید مغنیه رفت(اخبار ادبی و هنری)

دبیر چهاردهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت، طی سفری به کشور لبنان با برخی از شخصیت‌های حزب‌الله لبنان دیدار کرد و در این دیدار‌ها مقرر شد تا هفته فیلم مقاومت آبان امسال در لبنان برگزار می‌شود.



محمد خزاعی، دبیر جشنواره فیلم مقاومت در این سفر، با خانواده شهید عماد مغنیه، از اسوه‌های حزب‌الله لبنان دیدار کرد. وی در این دیدار از خانواده شهید مغنیه برای شرکت در جشنواره فیلم مقاومت دعوت به عمل آورد.
علاوه بر این، نشست مشترک محمد خزاعی دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با محمدمهدی شریعت‌مدار رایزن فرهنگی ایران در لبنان و شیخ‌علی ظاهر معاون فرهنگی حزب‌الله روز سه‌شنبه در بیروت برگزار شد. در این نشست رضا رستگار مدیر هفته‌های فیلم مقاومت در خارج از کشور خزاعی را همراهی کرد.
بر پایه این خبر، شریعت‌مدار رایزن فرهنگی ایران در لبنان و شیخ علی ظاهر معاون فرهنگی حزب‌الله از برگزاری هفته فیلم مقاومت در لبنان استقبال کردند و قرار است هفته فیلم مقاومت آبان‌ سال جاری در لبنان برگزار شود.
همچنین دبیرجشنواره مقاومت و مدیر هفته‌های فیلم مقاومت، ضمن حضور در روضت‌الشهیدین، به شهدای مقاومت، شهید عماد مغنیه، شهید جهاد مغنیه و شهید بدرالدین و سایر شهدا ادای احترام کردند.
گفتنی است چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، دوم تا نهم مهر سال جاری در تهران برگزار می‌شود.