کلاهبرداري پزشک قلابي از داخل اتاق عمل
يک فرد کلاهبردار با سوءاستفاده از مشخصات يک پزشک و شرايط حاد يک بيمار به طرز شگفتانگيزي از خانواده اين فرد کلاهبرداري ميليوني کرد.
يک فرد کلاهبردار با سوءاستفاده از مشخصات يک پزشک و شرايط حاد يک بيمار به طرز شگفتانگيزي از خانواده اين فرد کلاهبرداري ميليوني کرد.
زن ميانسالي در تماس با خبرگزاري فارس پرده از راز يک کلاهبرداري حرفهاي را در يکي از بيمارستانهاي قلب در شهر تهران برداشت.
اين زن در اظهاراتش مدعي شد در تاريخ 23/9/92 همسرم به نام «محمدحسن-ص» ساعت 7 صبح در بيمارستان تحت عمل جراحي قرار گرفت.
هنگامي که در سالن انتظار مشغول مشاهده مانيتور براي در جريان قرار گرفتن روند عمل بوديم اطلاعات بيمارستان حدود ساعت 9 ما را پيج کرد و عنوان کرد: همراه بيمار «ص» به اطلاعات مراجعه کند.
با نگراني و استرس از بيماري شوهرم به اطلاعات مراجعه کردم و گفتند از اتاق عمل با شما کار دارند که گوشي را به من دادند.
خانمي به نام «ع» از اتاق عمل با من صحبت کرد و گفت شماره تماسي که در پرونده ثبت شده کسي پاسخگو نيست و دکتر م (همکار دکتر الف جراح شوهرم) ميخواهند با شما صحبت کنند بنابراين شماره همراه بدهيد تا با شما تماس بگيرند.ما هم به دليل نگراني شماره خود را داديم و بعد شخصي زنگ زد و گفت از اتاق عمل تماس ميگيرم و همسرم حين عمل احتياج به دستگاهي براي دريچه قلبشان دارند که هزينه نوع خارجي آن 5 ميليون و هشتصد هزار تومان است و بيمه هم کل هزينه آن را بعدا پرداخت ميکند و سريعا مبلغ را به شماره حسابي که ميدهم واريز کنيد و شماره پيگيري را اعلام کنيد.
وي ادامه داد: گفتم نميتوانم کل مبلغ را واريز کنم سه ميليون در حال حاضر واريز ميکنم که بلافاصله شماره حسابي به من داد که به نام عليرضا-پ بود و به ما عنوان کردند اين فرد مسئول داروخانه هلالاحمر است.
بعد از واريز پول و دادن شماره پيگيري با اطاق عمل تماس گرفتم تا ببينم جريان عمل چگونه است و همچنان دچار شک و نگراني از وضعيت شوهرم بودم تا اينکه اعلام کردند اصلا در جريان اين قضيه نيستند.
به اطلاعات بيمارستان مراجعه کردم ايشان با خانم «ع» که با من صحبت کرده بود تماس گرفتند و پيگير شدند خانم «ع» منکر قضيه شدند و گفتند شخصي به نام دکتر «م» با ايشان تماس گرفتند و ادعا کردند از آشنايان محمدحسن-ص است و شماره تماس ميخواهد و ايشان به اين دليل شماره خواستند.بعد از مراجعه به حراست بيمارستان متوجه شديم که مورد کلاهبرداري بوده و بيمارستان هر هزينهاي را صرفا از طريق حسابداري اخذ ميکند.
اين خانم ميانسال در بيان ماجرا و شکايتش گفت: از خانم «ع» شاکي هستم به دليل اينکه اولا چگونه است که شخصي از بيرون تماس گرفتند و شماره من را ميخواستند و ايشان در آن شرايط ويژه از اتاق عمل پيگير شده و شماره من را به طرف داده است.