افتخاری، ترانه «مدافعان حرم» را بازخوانی میکند(اخبار ادبی و هنری)
علیرضا افتخاری که چندی پیش ترانه «مدافعان حرم» را اجرا کرده بود، از بازخوانی این ترانه با کیفیت بهتر خبر داد.
این خواننده در گفتوگو با مهر، از تازهترین کارهایی که در عرصه موسیقی انجام داده است اینگونه گفت: چندی پیش قطعه «مدافعان حرم» را در فضای مجازی منتشر کردم که به دلیل عجلهای که در کار بود آنچنان مورد رضایتم نبود بنابراین با توجه به ارزشی که برای موضوع قطعه قائل هستم تصمیم گرفتم دوباره آن را بخوانم تا با کیفیت بیشتری به مخاطبان فهیم موسیقی ایرانی ارائه شود. وی درباره برنامههای دیگر خود در عرصه موسیقی عنوان کرد: من در عرصه موسیقی یک گوشه را بلد نبودم که در این مدت این گوشه را نیز بلد شدم و آن گوشه «خانهنشینی» بود که خیلیها از آن صحبت میکردند. من پیش از اینها این گوشه را نمی دانستم و حالا که آن را بلد هستم، متوجه شدم عجب گوشه خوبی را بلد نبودم؛ گوشهای که چندان هم بد نیست و میتواند در این روزها به نوعی بهترین فعالیت من باشد. این خواننده موسیقی ایرانی در پایان با اشاره به اینکه در این مدت برنامه خاصی ندارد بیان کرد: بالاخره باید ما نیز یک روزی کنار برویم و ماجرا را به دست کسانی بسپریم که شایستگیاش را دارند.