کد خبر: ۷۷۶۰۱
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱
تورنمنت بین‌المللی اطلس چین

پيروزي بسكتباليست‌هاي ايران برابر مقدونيه

تيم ملي بسكتبال ايران كارش در تورنمنت بين‌المللي اطلس چين را با برد آغاز كرد.



تيم ملي بسكتبال ايران دیروز در نخستين ديدارش در تورنمنت اطلس چين به مصاف نماينده مقدونيه رفت و توانست برابر حريف قدرتمندش با نتيجه ۸۰ بر ۷۵ به پيروزي برسد. شاگردان باوئرمان كه در اين تورنمنت حامد حدادي كاپيتان خود را نيز در كنار خود دارند برابر حريف قدرتمندشان كه از بازيكنان آمريكايي استفاده مي‌كرد عملكرد خوبي به نمايش گذاشتند و اولين بردشان را بدست آوردند.
بسكتباليست‌هاي ايران كه امروز بايد در دومين ديدار به مصاف نماينده آمريكا بروند كوارتر اول را ۱۹ بر ۱۸ به حريف واگذار كردند، در كوارتر دوم با عملكردي بهتر ۲۶ بر ۱۳ به برد رسيدند و در نيمه نخست پيروز ميدان بودند. در كوارتر سوم اين نماينده مقدونيه بود كه ۲۲ بر ۱۱به برتری رسيد تا رقابت در كوارتر پاياني نزديك شود. در كوارتر چهارم باز هم شاگردان باوئرمان بهتر كار كردند و توانستند در نهايت با نتيجه ۸۰ بر ۷۵ حريف خود را شكست دهند.