کشورهای مرتجع عربی در ماه رمضان واردات گوشت از اسرائیل را آغاز کردند!
یک روزنامه کویتی از آغاز صادرات محمولههای گوشت اسرائیلی به کشورهای حوزه خلیجفارس با همکاری امارات عربی متحده پرده برداشت.
روزنامه کویتی «القبس» نوشته، یک کشتی بزرگ به نام «میسورا» که حامل گوسفندهای متعلق به یک شرکت اردنی در کویت بود از بندر ایلات در سرزمینهای اشغالی فلسطین عازم بندر «الشویخ» در کویت شده است. به گزارش تسنیم، این روزنامه با طرح این سؤال که «آیا این کشتی حامل گاوها و گوسفندهای اسرائیلی به مقصد کویت هستند؟» افزود، «به نظر میرسد در این ماه مبارک رمضان گوشتهای اسرائیلی در سفرههای افطار کشورهای عربی باشد.»طبق این گزارش شیخ «منصوربن زائد» معاون نخستوزیر امارات و وزیر امور ریاست، مالک شرکتی است که گوشت گاو را از تلآویو وارد میکند.