تقدیر از اعضای تیم ملی والیبال در اوایل ماه مبارک رمضان
معاون ورزش حرفهای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد از والیبالیستهای کشورمان طی مراسمی در اوایل ماه مبارک رمضان تقدیر و قدردانی خواهد شد.
نصرالله سجادی پس از راهیابی تیم ملی والیبال کشورمان به المپیک 2016 ریو ضمن تبریک موفقیت به جامعه والیبال، بازیکنان، مربیان و تمام کسانی که برای آماده شدن این تیم که سالهای گذشته زحمت کشیدهاند افزود: حضور تیم ملی والیبال بعد از 52 سال در المپیک ریو رکوردی در نوع خود استثنایی بود و این حاصل زحمات چندین سالهای بود که از سالهای گذشته برای این تیم کشیده شده است. وی افزود: والیبال نخستین بار از سال 1964 در همین توکیوی ژاپن در برنامه بازیهای المپیک جا گرفته بود و امروز برای اولین بار است که میبینیم تیم ملی کشورمان در جمع 12 تیم حاضر در بازیهای المپیک ریو قرار گرفته است. این تیم در برابر تیمهایی توانست به المپیک ریو راه پیدا کند که اکثر آنها از جمله فرانسه و لهستان بین یک یا چند بار سابقه حضور در المپیک ریو را داشتند و از تیمهای طراز اول دنیا بودند. بازیکنان ما واقعا با قاطعیت و توانایی بسیار خوبی توانستند در این رویداد مهم پیروز میدان باشند و حضورشان را در المپیک تثبیت کنند. وی در پاسخ به این پرسش که چه برنامههایی برای حمایت تیم ملی والیبال از سوی وزارت ورزش و جوانان پیشبینی شده است، گفت: من خودم از نزدیک شاهد کوشش و تلاشهای والیبالیستهای کشورمان بودم و قطعا بعد از بازگشت به ایران طی مراسمی در اوایل ماه مبارک رمضان از زحمات آنها تقدیر و قدردانی میکنیم.