کد خبر: ۷۶۱۰۷
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

در حكمي از سوي رئيس رسانه ملي مرتضي ميرباقري، معاون سيما شد(اخبار ادبی و هنری)

دكتر علي عسگري رئيس سازمان صدا و سيما در حكمي‌، مرتضي ميرباقري را به عنوان معاون سيما منصوب كرد.


رئیس صدا و سیما در اين حكم ضمن قدرداني از تلاش‌ها و زحمات ارزشمند علي‌اصغر پورمحمدي در مدت تصدي معاونت سيما، دكتر ميرباقري را به مقابله مؤثر با جنگ نرم دشمن و آرايش رسانه‌اي نظام‌سلطه، بهره‌گيري از الگوي كار‌آمد و اثربخش مهندسي و مديريت پيام، ارتقاي سطح كيفي و هنري توليدات تلويزيون، استفاده از هنرمندان نخبه و متعهد، گسترش و تعميق دين‌باوري و ارزش‌هاي اخلاقي؛ معنوي و انقلابي، ترويج سبك زندگي اسلامي ـ ايراني و تحكيم بنيان خانواده، همكاري صميمانه با قواي سه‌گانه و ديگر دستگاه‌هاي اجرايي كشور و ارتقاي ضريب نفوذ رسانه با استفاده از فضاي مجازي و فرآيندهاي تعاملي در اين عرصه توصيه كرد.
گفتنی است، میرباقری در دوران ریاست عزت‌الله ضرغامی بر رسانه ملی و تا شهریور سال 89 نیز معاون سیما بود.