کد خبر: ۷۵۸۵۴
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳

نماینده خراسان جنوبی قهرمان لیگ برتر هندبال ایران

منیزیم فردوس قهرمان بیست‌وهشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر مردان شد.




بیست و هشتمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر مردان عصر دیروز  با برگزاری دیدار فینال به پایان رسید. دو تیم صدرنشین و مدعی منیزیم فردوس و نفت‌ و گاز گچساران که پیش از این در دور رفت و برگشت هرکدام یک تجربه برد و یک تجربه باخت را در کارنامه خود داشتند، در سومین دیدار فینال در فردوس به مصاف یکدیگر رفتندکه طی آن تیم منیزیم فردوس توانست با نتیجه‌ 22 بر 20 نفت و گاز گچساران را شکست دهد و قهرمانی این دوره از لیگ برتر را از آن خود کند. تیم نفت و گاز گچساران نیز مقام دوم این رقابت‌ها را کسب کرد. پیش از این تیم هندبال مس کرمان در مجموع دو بازی رفت و برگشت از سد کفش ملی گذشته و عنوان سوم را به خود اختصاص داده بود.
در پایان این رقابت‌ها مراسم اهدای کاپ قهرمانی و اهدای مدال برگزار شد.