کد خبر: ۷۵۷۳۶
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین منطقه ثامن مشهد و شاه‌چراغ شیراز

در حاشیه نشست شهرداران و روسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرهای کشور، تفاهم‌نامه همکاری بین منطقه ثامن مشهد با منطقه 8 شهرداری شیراز که حرم احمد بن موسی(ع) در آن واقع شده به امضا رسید.


مشهد - خبرنگار کیهان:

شهردار منطقه ثامن مشهد اظهار کرد: به جهت جایگاه و اهمیت منطقه ثامن مشهد و منطقه 8 شیراز که منطقه زیارتی این شهر است این تفاهم‌نامه تنظیم و مبادله شد. حمید ضمیری افزود: اهداف این تفاهم‌نامه ایجاد تعامل بین دو شهر و دو منطقه مذهبی و زیارت و استفاده از تجربیات دو منطقه، تبادل اطلاعات و برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک و استفاده از تجربیات یکدیگر برای افزایش خدمات بیشتر به زائران است.
وی گفت: این تفاهم‌نامه در 3 محور فرهنگی و اجتماعی، خدمات و بازرگانی و توسعه مناسبات منطقه به امضا رسید.