مدیرعامل شرکت مخابرات:
مردم درباره امواج آنتنهای تلفن همراه دغدغه نداشته باشند
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: مردم در باره امواج آنتنهای تلفن همراه دغدغه نداشته باشند، زیرا تمام تجهیزات آن استاندارد است.
به گزارش ایرنا، «رسول سرائیان» شنبه در حاشیه مراسم بهرهبرداری از یکهزار و 30 طرح مخابراتی در استان اصفهان در پاسخ به پرسشی در باره خطرآفرین بودن آنتنهای تلفن همراه اظهارداشت: ما به تمام مردم اطمینان قطعی و قابل اثبات میدهیم که فناوری به کار رفته در اپراتورهای تلفن همراه در ایران از جمله «همراه اول» فناوری روز دنیاست.
وی تصریح کرد: تمام استانداردهای بینالمللی در ایران رعایت میشود و سازمان انرژی اتمی هم در راستای بررسی و پایش امواج و میزان خطر احتمالی آن با شرکت مخابرات همکاری دارد.
سرائیان ادامه داد: این فناوری توسط تمام کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه استفاده میشود.
به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تجهیزات مخابراتی بکار رفته در ایران از سه برند برتر جهان تامین میشود. وی همچنین در باره نقاط کورتلفن همراه نیز تصریح کرد: پوشش این نقاط کور مستلزم نصب آنتن BTS است و به هر دلیلی امکان نصب آنتن نباشد، این نقاط همچنان کور میماند.
سرائیان اضافه کرد: این امر باید با همکاری سایر سازمانها، ارگانها و مردم انجام گیرد و همه اجازه دهند که شرکت مخابرات بر روی ساختمانها و اماکن آنان آنتن نصب کند. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در باره تعرفههای اینترنت هم گفت: شرکت مخابرات بر پایه هزینهها، خدمات مطلوبی ارائه میکند و سازمان تنظیم مقررات رادیویی تمام تعرفههای اپراتورهای مختلف را رصد میکند، لذا شاکیان میتوانند در سایت این سازمان شکایت و هر نوع تخلفی را ثبت کنند.