کد خبر: ۷۳۱۷۹
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰

انصارالله: اصرار آل‌سعود به ادامه حملات نظامی مذاکرات صلح را تهدید می‌کند

سخنگوی انصارالله یمن هشدار داد ادامه تجاوز نظامی آل‌سعود به یمن، مذاکرات کنونی صلح را که در کویت جریان دارد، به سرنوشت دوره‌های سابق دچار خواهد کرد.



در حالی که نماینده سازمان ملل در امور یمن پس از پایان دور اول گفت‌وگوهای کویت اعلام کرد، «بیش از هر زمانی به صلح در یمن نزدیک شده‌ایم» حملات آل سعود بار دیگر این مذاکرات را با تهدید مواجه کرده است. به گزارش فارس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله در این باره اعلام کرد ادامه حملات هوایی عربستان در یمن، نشست صلح کنونی در کویت را تهدید می‌کند.
وی افزود:«ادامه این حملات تاکید می‌کند که صحبت از توقف بمباران، یک دروغ بیش نیست و سرنوشت مذاکرات در سایه حملات کنونی متفاوت از دوره‌های سابق آن نیست».