کد خبر: ۷۰۸۹۵
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹

اعزام کاروان راهیان نور استان مرکزی به مناطق عملیاتی جنوب

نخستین کاروان عمومی راهیان نور استان مرکزی، متشکل از 40 نفر از خانواده‌های شهدا جنگ تحمیلی و 130 نفر از اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی دوران دفاع قدس در جنوب کشور اعزام شدند.

 اراک - خبرنگار کیهان:

این خانواده‌ها با چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دو کوهه، شرهانی، فکه، هویزه، طلاییه، شلمچه و پاسگاه زید اعزام و به مدت سه روز از این مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند. مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک گفت: حضور خانواده‌های معظم شهدا در مناطق عملیاتی یادمان‌های شهدا، معنویت این سفر را دو چندان می‌کند.