کد خبر: ۷۰۶۸۲
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
فرماندار قائم‌شهر:

مطالبات کارگران نساجی مازندران تا 25 اسفند پرداخت می‌شود

کارگران نساجی مازندران علاوه بر حقوق معوقه ماهیانه، عیدی و پاداش خود را تا 25 اسفند امسال دریافت می‌کنند.


قائم‌شهر- خبرنگار کیهان:

مهدی محمدی فرماندار شهرستان قائم‌شهر گفت: 412 کارگر در شرکت نساجی مازندران مشغول به کار هستند که در پنج ماه اخیر حقوقی دریافت نکرده‌اند و با تامین منابع مالی، مطالبات پنج ماه عقب‌ افتاده به همراه مزایا و عیدی کارگران تا 25 اسفند پرداخت می‌شود.
فرماندار قائم‌شهر، تعویض مکرر مدیریتی بعد از واگذاری به بخش خصوصی را یکی از دلایل اصلی مشکلات کار و کارگری این شرکت و پرداخت نشدن به موقع حقوق کارگران نساجی مازندران نام برد. وی با اشاره به ناکامی کارفرما در اداره این شرکت اظهار امیدواری کرد با اقدامات به عمل آمده تکلیف مدیریت کارخانه نساجی مازندران با همکاری دستگاه قضایی مشخص خواهد شد.